دانلود انیمه
Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 3 افسانه قهرمانان کهکشانی بخش سوم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
14029 تعداد بازدید
User 19
10
/
8.68
AnimeList Rating
User 12,984
10
/
8.27
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 3 با ترجمه فارسی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 3 با ترجمه فارسی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These - Stellar War Part 3
فارسی افسانه قهرمانان کهکشانی بخش سوم
ژاپنی 銀河英雄伝説 Die Neue These 星乱 第3章
معروف به The Legend of the Galactic Heroes: The New Thesis - Stellar War Part 3, Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 3

به درخواست دریاسالار یانگ ون‌لی، افسر جدا شده بغداد، پخش اضطراری انجام می‌دهد و اعلام می‌کند که شورای نظامی با هدایت امپراتوری کهکشانی کودتا کرده‌اند. با وجود نبود مدرک فیزیکی، این اعلامیه‌ی فلج‌کننده اندرو لینچ را برای فاش کردن نقش خودش در ایجاد تفرقه در اتحاد سیارات آزاد ترغیب می‌کند. تبادل آتش مرگبار بین لینچ و دوایت گرین‌هیل، ضربه نهایی به دوران کوتاه سلطه وارد می‌کند. در داخل امپراتوری کهکشانی، پخش تصاویر بمباران وسترن‌لند توسط دوک براونشوایگ منجر به از بین رفتن لیگ لیپشتت می‌شود.
تصمیم مارکی رینهارد لوگنرام برای اجازه دادن به این کشتار به خاطر منافع شخصی، شکافی بین او و زیگفرید کرشهیس ایجاد می‌کند و طعم پیروزی اجتناب‌ناپذیرشان را تلخ می‌کند. راین‌هارد که اکنون در آستانه دستیابی به قدرت مطلق قرار دارد، با ضعف‌های آشکار شخصیتی و مسئولیت‌های سنگین مدیریتی درگیر است. اگرچه جنگ‌های داخلی در هر دو جبهه اتحاد و امپراتوری به پایان خود نزدیک می‌شوند، هیچکدام از طرفین هرگز نمی‌توانند آنچه را که از دست رفته، پس بگیرند. یانگ ون‌لی و راین‌هارد لوگنرام هر کدام می دانند که درست در آن سوی کهکشان، رقیبی شایسته و همتای واقعی وجود دارد.


درباره انیمه افسانه قهرمانان کهکشانی بخش سوم

یکی از مشکلات تقسیم فصل به مجموعه‌های چهار قسمتی این است که مشکلات آنها بیشتر به چشم می آید. این مجموعه از فیلم های 4 قسمتی شامل دیالوگها، داستان و اتفاقات زیادی است.
قسمت چهار شباهت‌های عالی بین رویدادهای اتحاد و امپراتوری را ترسیم می‌کند. شاید اضافه کردن فرقه زمین در انتهای کار کمی عجله ‌ای بوده باشد، اما آن‌ها در نهایت، نیاز است حاضر شوند. به طور کلی توصیف شخصیت آن‌ها همیشه بسیار کم بوده است.
در فصل دوم، به نظر می‌رسد روی طراحی شخصیت‌ها کار بیشتری شده و جزئیات آن‌ها بیشتر شده است. با این حال طراحی برخی شخصیت‌ها اصلاً با آن‌ها مطابقت ندارد و حتی باعث می‌شود جوان‌تر از سن‌شان به نظر برسند. این موضوع بیشتر در جبهه‌ی امپراتوری مشهود است (اسکار و میترمایر). در مقابل، طراحی برخی شخصیت‌ها مثل کرشهیس و اوبراشتاین بسیار موفق بوده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.