دانلود انیمه
Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 2 افسانه قهرمانان کهکشانی بخش دوم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
12111 تعداد بازدید
User 11
10
/
8.09
AnimeList Rating
User 13,088
10
/
8.16
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 2 از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 2 از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These - Stellar War Part 2
فارسی افسانه قهرمانان کهکشانی بخش دوم
ژاپنی 銀河英雄伝説 Die Neue These 星乱 第2章
معروف به Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 2

توطئه مارکی لوگنرام برای به هم زدن اتحاد سیارات آزاد با تحریک نقشه آرتور لینچ در هاینسن به موفقیت می رسد. لینچ با نقشه ای که خود راین‌هارد طراحی کرده بود، دوست دیرینه اش دوایت گرین هیل را تشویق می کند تا بر سرنگونی دولت غیرنظامی نظارت کند. یانگ ون‌لی در تلاش برای دفاع از دموکراسی و بازگرداندن قانون اساسی اتحاد در مقابل هموطنان خود و پدر دستیار وفادار خود، فردریکا گرین هیل قرار می گیرد. اکنون که اتحاد سیارات آزاد به طور کامل درگیر مسائل داخلی خود شده است، نیروهای امپراتوری کهکشانی می توانند با خیال راحت لیگ لیپشتت به فرماندهی دوک براونشویگ را که به تازگی تشکیل شده سرکوب کنند.
راین‌هارد با دور بودن دوست و زیردست وفادار خود زیگفرید کیرشهیس که در مناطق مرزی تحت کنترل نجباست مبارزه می کند؛ به طرز عجیبی به توصیه های معاون بی رحم پاول فون اوبراشتاین تکیه می کند. اگرچه کشت و کشتار در هر دو طرف کهکشان اجتناب ناپذیر است، اما یانگ ون‌لی از اتحاد و راین‌هارد لوگنرام از امپراتوری، هر دو از خود سوالات مشابهی می پرسند: تاریخ چگونه به اقدامات آنها نگاه خواهد کرد؟ آیا هدفی که دارند، کارهایشان را توجیه می کند؟


درباره انیمه افسانه قهرمانان کهکشانی بخش دوم

در این انیمه خیلی از مسائل جنگ و سیاسی در دنیای داستان ها به تصویر کشیده می شود. داستان آن مختص به اتفاق های احمقانه و موضوعات نوجوان ها نیست. رویدادهای مهم کهکشانی، کشورهای جدیدی که ظهور می‌کنند و همیشه دسیسه‌های سیاسی فراوانی وجود دارد.
این OVA تنها از 4 اپیزود تشکیل شده، اما داستان های زیادی در آن وجود دارد. داستان این مجموعه آنقدر طولانی است که حتی سرعت بالای روایت هم برای پرداختن به بخش زیادی از آن در اینجا کافی نیست. در این مجموعه از قسمت‌ها، به راحتی می‌توان متوجه چند صحنه شد که نسبت به نسخه اورجینال کوتاه‌تر شده‌اند و چند صحنه دیگر که طولانی‌تر شده‌اند یا به طور کلی اضافه شده‌اند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.