دانلود انیمه
Yu☆Gi☆Oh! Zexal یو-گی-او

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
16414 تعداد بازدید
User 11
10
/
7.27
AnimeList Rating
User 45,550
10
/
6.42
MyAnimeList
73
/
73
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل از لینک مستقیم + پخش آنلاین
دانلود انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل از لینک مستقیم + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Yu-Gi-Oh! Zexal
فارسی یو-گی-او,یو گی او,یو گی اوه
ژاپنی 遊☆戯☆王ZEXAL
معروف به Yugioh, Yuu Gi Ou! Zexal, Yu-Gi-Oh! Zeal, Yu-Gi-Oh! Zexal

خلاصه داستان انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal

یو-گی-اوه! زکسال ماجراجویی های یوما توکومو در شهرش هارتلند را دنبال میکند. یوما یک دوئلیست آماتور است که میخواهد بزرگترین قرمان دوئل هیولا شود. او پایه های مبتدی دوئل را خیلی وقت پیش از پدرش یاد گرفته است. همیشه خودش را در محدودیت قرار میدهد تا خودش را ثابت کند. خیلی زود، وقتی یوما داشت با یک زورگیر که کارت های دوستش را دزدیده بود دوئل میکرد در شرایط بدی بود. در حالی که امیدی نمانده بود، یک روح عجیب به نام آستال ظاهر میشود و به یوما کمک میکند که دوئل را ببرد.


درباره انیمه یو-گی-او

شخصیت اصلی یوما باید به بازیابی خاطرات هم‌ تیمی‌اش آسترال کمک کند. آن‌ها با اضافه کردن پیچشی جدید، مبارزه با دیگر افرادی که کارت‌هایی به نام شماره دارند، جذابیت انیمه را بیشتر کردند. البته افراد دیگری هم سعی در به دست آوردن کارت‌های شماره دارند که این به اتفاقات داستان اضافه می کند. گاهی اوقات جدی گرفتنِ خط داستانی سخت می‌شود و انیمه کمی حس و حال بچه گانه به خودش می گیرد، اما این مسئله با پیشرفت داستان کمتر می‌شود.
شخصیت‌ها دوست‌داشتنی هستند، هرچند که بسیار کلیشه‌ای ‌اند. قهرمان داستان، همرزم و احتمالاً معشوقه آینده‌اش، بهترین دوستان وفادار قهرمان، یک شخصیت عینکی، دختری که فکر می‌کند گربه است و همه این کلیشه ها را در این فصل می بینیم. چیزی که Zexal کم دارد یک شخصیت شرور خوب است. کایتو تلاشی برای شبیه‌سازیِ ستو کایبا به نظر می‌رسد. شخصیت‌هایشان تقریباً یکسان هستند، هرچند که کایتو اصلاً در نقش شخصیت شرور جا نمی‌افتد.
کیفیت طراحی در این فصل نسبت به سیزن های قبل به طور قابل توجهی بهتر شده است. پس ‌زمینه‌ها دیدنی و از رنگ‌های بسیار درخشانی استفاده شده است. طراحی شخصیت ها هم پیشرفت های خوبی داشته است. در کل این انیمه در این فصل از نظر داستانی پیشرفت های خوبی داشته که در بخش انیمیشن هم شاهد پیشرفت جالبی هستیم. اما در شخصیت پردازی ضعف هایی دارد و البته دیدن این سری برای تماشای فصل دوم زکسال ضروری است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • مهدی
    1400-11-30 21:27:03
    چرا بعد از قسمت 25صدا نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.