دانلود سریال
The Ant and the Aardvark مورچه و مورچه خوار

3139 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.33
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Ant and the Aardvark
دانلود سریال The Ant and the Aardvark

خلاصه داستان سریال The Ant and the Aardvark

این مجموعه کارتونی یا انیمیشنی، مورچه و مورچه‌خواری را به تصویر می‌کشد که ظاهری جالب و خوش‌رنگ دارند. از نام سریال The Ant and the Aardvark می‌توان تا حد زیادی حدس زد که مضمون داستان آن به چه صورت است. وقتی در این انیمیشن، یک Ant و همچنین مورچه‌خوار داشته باشیم، قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ خب مشخص است که این Aardvark، قصد دارد مورچه قرمز را بخورد. فکر می‌کنید این حیوان در کار خود ماهر است و در نهایت موفق می‌شود؟ 

 

انیمیشن موچه و مورچه خوار

مورچه‌خوار آبی‌رنگ، با اینکه از بهره هوشی پایینی برخوردار نیست، اما هر کاری می‌کند نمی‌تواند Ant را بخورد و همیشه در این راه با شکست مواجه می‌شود. البته نمی‌توان از زرنگ و با‌هوش‌بودن مورچه قرمز ماجرا هم چشم‌پوشی کرد. 

خیال او از این بابت جمع است که هیچ‌وقت اسیر مورچه‌خوار نمی‌شود؛ چون به خود و توانایی‌هایش ایمان دارد. سریال The Ant and the Aardvark، که مجموعه‌ای قدیمی است، هنوز هم محبوبیت خود را میان مخاطبان اصلی دارد. 

شاید برای­تان جالب باشد که بدانید Aardvark داستان، اسم خاصی ندارد، اما Ant قرمز ماجرا، با نام چارلی شناخته می‌شود. موریانه‌خوار یا همان مورچه‌خوار این انیمیشن که رنگ آبی هم دارد، در نهایت نمی‌تواند با وجود تلاش‌های زیاد خود، مورچه زبر‌و‌زرنگ را شکار کند. 

داستان این سریال، دارای اتفاقات کمدی و خنده‌داری است که میان این دو شخصیت و همچنین دیگر شخصیت‌ها رخ می‌دهد. 

 

سریال جذاب و کمدی 

کمپانی DePatie-Freleng Enterprises و United Artists، وظیفه ساخت این مجموعه انیمیشنی در ژانر کمدی و خانوادگی را به‌ عهده گرفتند. نسخه اصلی این کارتون متعلق به سال‌های 1969 تا 1971 است. با اینکه این دو کمپانی، در ساخت انیمیشن The Ant and the Aardvark، دستی در تولید داشتند، اما در نهایت وظیفه پخش آن، به‌ عهده کمپانی یونایتد آرتیستس ( United Artists ) بود.

این مجموعه کمدی که محصولی از کشور آمریکا است، دوباره بین سال‌های 2010 تا 2015 تمدید شده و باز هم به ‌نمایش گذاشته شد. این نسخه جدید، توانست باز هم رغبت مخاطبان را برای تماشای دوباره آن بر‌انگیزد. جان باینر، صدا‌پیشه‌ای بود که در همان نسخه اول فعالیت می‌‎کرد. 

دهه 40 خورشیدی بود که حسن عباسی، مدیریت بازگرداندن سریال به زبان فارسی را به‌عهده گرفت. حسن عباسی، در عین اینکه این وظیفه را به‌عهده داشت، به ‌عنوان مورچه هم صحبت کرده و صدا‌پیشه آن شد. مهدی آرین‌نژاد در The Ant and the Aardvark که به زبان فارسی بازگردانده شده بود، به جای Aardvark صحبت می‌کرد. 

 

نقد سریال The Ant and the Aardvark

شاید در ابتدا فکر کنید که با دیدن این سریال، عصبی شده و نخواهید قسمت‌های بعدی آن را ادامه دهید؛ چرا که مورچه‌خوار هر‌چقدر که تلاش می‌کند، نمی‌تواند Ant را شکار کرده و بخورد. بهتر است کمی صبر کنید تا همه چیز جذاب‌تر از آنچه که گمان می‌کنید، شود. 

مطمئن باشید داستان این انیمیشن آن‌قدر جذاب است که می‌تواند شما را برای ساعات زیادی مجذوب خود کند. اگر نمی‌شد با چنین ویژگی‌هایی، سریال The Ant and the Aardvark را توصیف کرد، پس چرا از سال 1969 تا به‌حال توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند؟ 

این مجموعه آن‌قدر جالب و چشم‌گیر است که هم کودکان و هم بزرگ‌سالان، عاشق آن می‌شوند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.