دانلود سریال
South Park

9318 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.2
AnimeList Rating
User 408263
10
/
8.7
IMDB Rating
326
/
326
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال South Park
دانلود سریال South Park

خلاصه داستان سریال South Park

ماجرای داستان سریال South Park، مربوط به بچه‌های مدرسه‌ای است که خنده‌دار به‌نظر می‌رسند. تعداد این بچه‌های مدرسه‌ای که با یکدیگر دوست هستند و شخصیت‌های اصلی این مجموعه را تشکیل داده‌اند، چهار نفر است. ساوت پارک در کلورادو واقع شده است. با اینکه کلورادو یکی از مکان‌هایی است که واقعا روی زمین وجود دارد، اما ساوت پارک شهری نیست که وجود خارجی داشته و حتی در کلورادو واقعی قرار داشته باشد. با این حساب، این چهار دوست هشت ساله در ساوت پارک که شهری خیالی است، زندگی می‌کنند. هر‌کدام از آن‌ها دارای شخصیتی جالب و خنده‌دار هستند. 

 

عقاید نژادپرستانه در سریال

کارتمن که یکی از آن بچه‌ها است، عقاید نژاد‌پرستانه‌ای داشته و بسیار بلند‌پرواز است. او با اینکه 45 کیلو وزن داشته و نسبت به یک پسر هشت ساله دارای وزن زیادی است، معتقد است که فقط استخوان‌هایش درشت هستند. البته شخصیت کارتمن در سریال، به ‌گونه‌ای است که بسیاری از افراد را به‌خاطر کمبود‌هایی که دارند مسخره می‌کند. 

یکی دیگر از شخصیت‌های داستان سریال South Park را استن مارش در بر می‌گیرد که بسیار منطقی، احساسی، خوش‌چهره و همچنین باهوش است. کایل، بهترین دوست استنلی است. کایل برولوفسکی که بهترین دوست استنلی است، با‌احساس و باهوش بوده و در خانواده‌ای یهودی زندگی می‌کند. 

با اینکه کایل خود را درگیر مذهب نمی‌کند و می‌گوید که یهودی نیست، اما از اریک که او را به این دلیل مسخره می‌کند، تنفر دارد. چهارمین شخصیت هم متعلق به کنی مک‌کورمیک است. او که دارای خانواده‌ای فقیر است، در پایان هر فصل از انیمیشن کشته شده و در فصل بعد زنده می‌شود! 

 

سریال 25 فصلی

مت استون و تری پارکر، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه شناخته می‌شوند. با توجه به اینکه سریال South Park موضوعات مختلفی همچون: مسائل اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی را در خود جای داده، برای رنج سنی بالا مناسب است.

این انیمیشن، در ژانر پویانمایی و کمدی ساخته شده است. می‌توان کمدی موجود در آن را از شخصیت‌های اصلی سریال دریافت کرد. این مجموعه، دارای 25 فصل و 311 قسمت است که هر قسمت در حدود 21 تا 22 دقیقه خلاصه شده‌اند.

این سریال 25 فصلی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی است. اولین قسمت از آن در سال 1997، توسط شبکه کمدی سنترال پخش شد. چنین مجموعه پویانمایی را نمی‌توان مناسب کودکان دانست؛ چرا که در آن صحنه‌های پورنوگرافی و همچنین خشونت زیادی وجود دارد. 

یکی از واضح‌ترین صحنه‌های فحاشی که در South Park قرار دارد را می‌توان متعلق به اریک کارتمن دانست. 

 

نقد سریال South Park

با توجه به اینکه چنین سریالی در قالب پویانمایی نمایش داده شده، نمی‌توان گفت که این انیمیشن متعلق به کودکان و نوجوانان است. همین موضوع توانست نظر منتقدین را نسبت به ساوت پارک، کمی تغییر دهد و نگاه آن‌ها را به سمت خشونت و صحنه‌های پورنوگرافی ببرد. 

اما از دید بسیاری از افراد، ویژگی‌های مثبت اصلی این مجموعه، همین بخش‌های عریان‌شدن، مسخره‌کردن برخی بازیگران و همچنین بعضی از صحنه‌های دیگر است. با اینکه در ابتدا، همه چیز بسیار خنده‌دار و جالب به ‌نظر می‌رسید، اما کم‌کم به سمت اجتماعی‌شدن و سیاست پیش رفت. 

South Park را می‌توان یکی از سریال های جالب و همچنین بحث بر‌انگیز برای بزرگ‌سالان دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 16:10:19
    سلام. گویا فصل ۲۶ هم اومده ۶ قسمت. بعلاوه یه مووی که به تازگی اومده به اسم joining the panderverse. لطفا اضافه کنید
    • 1402-10-12 16:10:18
      اگر اومده داخل بخش تیکت های سایت لینک فصل26و سینمایی رو از سایتimdb کپی بگیرید و اونجا قرار بدید تا براتون بذارن
  • 1401-10-19 02:22:04
    خدا قوت.لینک کیفیت 1080x265 قسمت 6 فصل 25 خرابه لطفا رسیدگی کنید.
    • 1401-10-19 02:22:35
      حل شد. نیاز نیست چندین بار ارسال کنید پیام رو. نیاز به زمان هستن برخی موارد
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1400-05-27 08:28:06
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    عاشق این سریالم از فوش های اون خپله اریک گرفته تا مرگای عجیبه کنی حتی شوخی های نژادپرستانش همش عالیه
  • 1400-05-27 08:27:56
    این سریال خداااست😍😍😭😭😭😭بین همه ی انیمه ها و سریالایی که دیدم اینو از هنه بیشتر دوست دارم😍فقط نکته ای مه باید بهش توجه کنین اینه که فقل اول تا ح
  • 1399-10-20 13:25:55
    فحش توش زیاده با هندزفری نگاه کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.