دانلود سریال
Arrested Development

4072 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 310K
10
/
8.7
IMDB Rating
84
/
84
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Arrested Development
دانلود سریال Arrested Development

خلاصه داستان سریال Arrested Development

داستان این مجموعه در مورد خانواده ای است که بلوث نام دارد و به نظر می­رسد تمام ثروت خود را از دست داده اند و حالا دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. پدر خانواده در داستان سریال Arrested Development بنا بر همین قضایا، حالا به زندان رفته است و پسر بزرگش باید اداره شرکت و همچنین خانواده را به عهده بگیرد. 

این فرد، مایکل نام داشته و به عنوان فرزند ارشد خانواده و پدرش که جرج نام دارد، شناخته می­شود. مایکل، 2 سال پیش از این ماجرا ها، مادر خود که سرطان تخمدان داشته را از دست داده است. 

مایکل، دارای 2 برادر و یک خواهر به نام های باستر، جوب و لیندزی است. جوب، فردی است که تردست بوده و چندان میانه خوبی با مایکل ندارد. یکی از دلایلی که آن ها با هم خوب نیستند را می توان در رفتار پدرشان با مایکل و جوب دانست. 

در سریال Arrested Development، جرج که پدر خانواده است، همیشه از دعواهای مایکل و جوب در کودکی فیلم گرفته و از طریق فروش آن ها، سود کسب می­کرد. لیندزی هم فردی است که بی مسئولیت و خودخواه بوده و نسبت به هر مسئله ای اعتراض می­کند. باستر هم بسیار عصبی و دست و پا چلفتی است!

 

سریال Arrested Development 

ژانر حاکم بر ماجرای مجموعه پرورش شکست خورده، طنز موقعیت است. میچل هرویتز وظیفه ساخت این سریال را به عهده گرفت. می توان از تونی هیل، جیسون بیتمن، جسیکا والتر، آلیا شوکت، مایکل سرا، پورشه د روسی، جفری تامبر و ویل آرنت به عنوان برخی از بازیگران Arrested Development نام برد. 

ران هاوارد، دیوید نوینز، برایان گریزر و میچل هرویتز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی شناخته می شوند. نیوپورت بیچ در کالیفرنیا، مکانی است که خانواده بلوث در سریال پرورش شکست خورده در آن زندگی می­کرده اند. 

این سریال که با نام پرورش شکست خورده شناخته می­شود، مجموعه ای است که به ژانر کمدی یا همان طنز، در کشور آمریکا ساخته شده است. این محصول آمریکایی دارای 3 فصل بوده و در کل 53 قسمت دارد. هر بخش از قسمت هایی که در این 3 فصل قرار گرفته اند، حدود 22 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند. 

تمامی قسمت های Arrested Development در شبکه های فاکس آمریکا و همچنین نتفلیکس پخش شده اند. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی کمدی در تاریخ 2 نوامبر 2003 منتشر شد. 

 

نقد سریال Arrested Development

میزان موفقیت این مجموعه تلویزیونی را می توان از جایزه هایی که در طی هر فصل دریافت کرده مشاهده کرد. 7 نامزدی برای دریافت جایزه در فصل اول، 7 جایزه در فصل دوم و همچنین 4 جایزه در فصل سوم از میان جوایز امی را می توان در کارنامه موفق پرورش شکست خورده قرار داد. 

موفقیت های Arrested Development به همین صورت طی می­شد تا اینکه مجله تایمز در سال 2007، آن را در میان 100 شو برتر قرار داد. البته این مجموعه تلویزیونی توانست در سایت IMDB هم امتیاز ویژه ای را کسب کرده و از میان سریال های کمدی دیگر در جایگاه سوم قرار گیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.