دانلود سریال
The Bridge

2956 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 71K
10
/
8.6
IMDB Rating
38
/
38
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bron/Broen
دانلود سریال Bron/Broen

خلاصه داستان سریال Bron/Broen

داستان این مجموعه تلویزیونی که در اصل با نام The bridge Bron/Broen شناخته می شود، درباره پرونده جنایی است که کشور های سوئد و دانمارک باید آن را حل کنند. 2 کارآگاهی که در سریال Bron/Broen با هم همکاری می کنند، همکاری شان در جهت رسیدن به ماجرای قتلی است که شواهد آن روی پلی که دانمارک و سوئد را به هم وصل می کند، قابل مشاهده است. 

این پل، با نام اُرساند شناخته می شود. در همان ابتدای قسمت اول، جسدی روی پل اُرساند قرار دارد که در ادامه، ماجرای پشت این قتل مشخص می شود.

پس از بررسی های بیشتر، معلوم می شود که این جسد متعلق به زنی سیاستمدار سوئدی بوده که حالا به 2 نیم تقسیم شده است. حالا این 2 بازرس یا همان کارآگاه ها، باید به دنبال شواهدی بگردند که نشان از قاتل داشته، تا بتوانند او را پیدا کنند. 

این 2 کارآگاه در سریال Bron/Broen با نام های مارتین رود ( که بازرس دانمارکی است ) و ساگا نورن ( که کارآگاه سوئدی است ) شناخته می شوند. البته این 2 بازرس، به حل برخی جنایات دیگر هم پرداخته و در این مسیر، با هم همکاری می کنند؛ اما مسئله اصلی، در مورد جسدی است که روی پل پیدا شده است! 

 

سریال Bron/Broen

کلمه های Broen و Bron، در زبان سوئدی و دانمارکی، به معنی پل است. سریال پل در ژانر های اسکاندیناوی سیاه، جنایی، پلیسی و مهیج، توسط هانز رزنفلت ( Hans Rosenfeldt ) ساخته شده است. کامیلا آلگرین و هانز رزنفلت به عنوان نویسندگان این مجموعه تلویزیونی شناخته می شوند. 

Bron/Broen دارای بازیگرانی با نام های روبن سالماندر، آندرس هووه، الین هیلینگسو، کریستین اولسن، توره لینهارت، دانیچا چورچیچ، سوفی استوگار و میکائیل بیرک یر است. پل، محصولی از کشور های سوئد و دانمارک است. 

می توان از زبان های سوئدی و دانمارکی، به عنوان زبان های اصلی این مجموعه پلیسی و جنایی نام برد. بو ارهارت، استفان بارون و آندرس لاندستروم به عنوان تهیه کنندگان سریال پل شناخته می شوند. توماس اسکیلسون، استفان بارون، ولفگانگ فینت، تونه رونینگ و کلاوس باسینر، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی هستند. 

کوپنهاگن و مالمو، از مکان هایی هستند که تمامی سکانس های Bron/Broen در آنجا ضبط شده اند. این مجموعه 4 فصل و 38 قسمت دارد که هر قسمت از آن، حدود 60 دقیقه است. 

شبکه های اس وی تی وان سوئد، دی ار 1 دانمارک و همچنین بی بی سی 2 و 4 بریتانیا وظیفه پخش تمامی قسمت ها را به عهده داشتند. پل در تاریخ 21 سپتامبر 2011 از شبکه های سوئدی و دانمارکی پخش شد. 

 

نقد سریال Broen

این مجموعه تلویزیونی در ژانر های جنایی و کارآگاهی را می توان در دسته بهترین سریال های جنایی دهه اخیر قرار داد. کسانی که آن را تماشا کرده اند، می دانند دقیقا منظور از بهترین چیست! داشتن فیلمنامه ای یکپارچه و منسجم، کارگردانی فوق العاده، بازی عالی تمامی بازیگران و همچنین داشتن بخش های روانشناختی، توانسته اند Bron/Broen را با موفقیت زیادی رو به رو کنند.

در چندین سال اخیر، کشور های اسکاندیناوی، در ساخت مجموعه های تلویزیونی جنایی پیشرفت چشمگیری داشته اند که می توان پل را هم جزو یکی از بهترین های آن ها دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.