دانلود سریال
Parks and Recreation

4697 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 266K
10
/
8.6
IMDB Rating
124
/
124
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Parks and Recreation
دانلود سریال Parks and Recreation

خلاصه داستان سریال Parks and Recreation

ماجرای این مجموعه تلویزیونی در مورد فردی است که اداره بخشی از یک شهر را به عهده داشته و سعی می کند در جهت بهتر شدن شهر، اقدمات ویژه ای را انجام دهد. این فرد در سریال Parks and Recreation، با نام لزلی شناخته می شود. 

البته او به همراه چندین مقامات دولتی دیگر، در شهری به نام پاونی که در ایالت ایندیانا قرار دارد، تصمیمات مهم را می گیرند. لزلی نوپ، معاون بخش پارک ها و تفریحات پاونی است. او برای آنکه این بخش و قسمت را به بهترین شکل ممکن رشد دهد، پروژه های مختلف را امتحان می کند.  

اصل داستان، زمانی است که هر موقع لزلی می خواهد پروژه ای را در جهت بهبود بخش پارک ها و تفریحات انجام دهد، با افرادی مواجه می شود که در واقع سد راه او شده و باعث دور شدن او از اصل ماجرا می شوند. 

البته این فرد و همچنین افراد دیگر در پاونی ایندیانا، کمی عجیب و غریب هم به نظر می رسند. در سریال Parks and Recreation، تمامی افرادی که در بخش دولتی شهر مشغول به کارند، سعی می کنند برای بهتر شدن اوضاع پاونی کار های مختلفی انجام داده و دست به پروژه های گوناگون بزنند. 

 

سریال Parks and Recreation

بسیاری از بخش های مجموعه تلویزیونی پارک ها و تفریحات، طنز هایی را دارند که می توان با توجه به آن ها، به ژانر کمدی موقعیت در داستان اشاره کرد. البته بنا بر آنکه این سریال به صورت تک دوربینه بوده و هر بازیگر در ابتدا جلوی دوربین آمده و نقش خود را به مخاطبان نشان می دهد، می توان ژانر مستند نما را هم برای Parks and Recreation، مناسب دید. 

مایکل شور و گرگ دنیلز از سازندگان مجموعه تلویزیونی پارک ها و تفریخات هستند. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از رشیدا جونز، عزیز انصاری، امی پولر، آبری پلازا، ادام اسکات، رتا، راب لو، پل اشنایدر، بیلی ایکنر و کریس پرت به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. Morgan Sackett و Amy Poehler به عنوان تهیه کنندگان پارک ها و تفریحات شناخته می شوند. میشل اسکور، گرگ دنیل و هوارد کلین، از افرادی هستند که تهیه کنندگی اجرایی Parks and Recreation را به عهده داشتند.

 این مجموعه تلویزیونی دارای 7 فصل است که این فصل ها، 125 قسمت را درون خود جای داده اند. 22 دقیقه، زمانی است که به هر قسمت از این سریال اختصاص دارد. تاریخ 9 آوریل 2009 زمان پخش اولین قسمت از پارک ها و تفریحات است که توسط شبکه ان بی سی آمریکا منتشر شد. 

 

نقد سریال Parks and Recreation

این مجموعه تلویزیونی کمدی توانست طی سال ها 2009 تا 2014، جوایز بسیاری را از آن خود کند که تمامی این جوایز را می توان مدیون داستان جذاب و البته نظر مثبت بینندگان بود. نامزدی های مختلف برای جوایز امی و کسب جایزه گلدن گلوب بازیگری پولر و همچنین چندین نامزدی از این جشنواره را می توان در کارنامه افتخاری Parks and Recreation قرار داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-06 09:59:49
    تشکر بابت توجهتون بهترینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.