دانلود سریال
Silicon Valley

3327 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 154K
10
/
8.5
IMDB Rating
53
/
53
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Silicon Valley
دانلود سریال Silicon Valley

خلاصه داستان سریال Silicon Valley

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی پسری را روایت می کند که یک برنامه نویس است. این برنامه نویس در سریال Silicon Valley که با نام هندریکز شناخته می شود، فردی بسیار خجالتی است و از پس بسیاری از کار های خود، به تنهایی بر نمی آید. او در شرکتی کار می کند که در دره سیلیکون قرار دارد. 

دره سیلیکون، مکانی است که بسیاری از شرکت های به روز و پیشرفته دنیا در آن قرار دارند. این برنامه نویس جوان که در یک کمپانی مشغول به کار است، به تازگی برنامه ای را ساخته که چندان مورد توجه شرکتی که در آن کار می کند، قرار نگرفته است. 

برنامه هندریکز به صورتی است که می تواند نشان دهد، موزیکی که گوش می دهید، کپی دارد یا خیر! پس از آنکه این پروژه از سوی بسیاری از شرکت های استارتاپی مورد استقبال قرار نمی گیرد، او از انجام کارش نا امید نشده و همچنان پروژه خود را به شرکت های دیگر هم نشان می دهد. 

سرانجام در سریال Silicon Valley، این برنامه توسط 2 شرکت انتخاب می شود. این برنامه نویس جوان که نمی داند کدامیک از آن ها را انتخاب کند، سعی می کند به همراه دوستانش، کمپانی مختص به خود را تاسیس کند.

 

سریال Silicon Valley

این مجموعه تلویزیونی که با نام دره سیلیکون شناخته می شود، یکی از بهترین ها در ژانر کمدی است. جان السچلر، دیو کرینسکی و مایک جاچ به عنوان سازندگان این مجموعه کمدی شناخته می شوند. می توان از ژاک وودز، توماس ویددیچ، تی جی میلر، مارتین استار، کریستوفر ایوان ولش، جاش برنر، آماندا کرو و کمیل نانجیانی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سریال Silicon Valley، به ایفای نقش پرداخته اند. 

این مجموعه تلویزیونی کمدی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. جیم کلورویس، به عنوان تهیه کننده اصلی دره سیلیکون شناخته می شود. مایکل روتنبرگ، مایک جاج، دیو کرینسکی، الک برگ، تام لیزلی و جان آلتسچالر از تهیه کنندگان اجرایی سیلیکون ولی هستند. 

دره سیلیکون دارای 6 فصل است که این 6 فصل، 53 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت از این مجموعه کمدی، حدود 30 دقیقه است. شبکه اچ بی او آمریکا وظیفه پخش تمامی این 53 قسمت را به عهده داشت. اولین قسمت از سریال Silicon Valley در تاریخ 6 آوریل 2014 توسط همین شبکه منتشر شد. 

شرکت الک برگ، جاجمنتال فیلم، آرت اینترتیمنتز 3 و آلتسچالر کرینسکی وردز، از تولید کنندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. 

 

نقد سریال Silicon Valley

با توجه به آنکه سریال های کمدی طرفداران زیادی دارند و از آن ها تعداد بسیار زیادی خلق شده، اینکه یک مجموعه کمدی بتواند امتیاز خوبی را کسب کند، کار بسیار دشواری است. دره سیلیکون اما توانست بنا بر همین موضوع، امتیاز 8.5 از 10 امتیاز سایت IMDB را از آن خود کند. 

با توجه به موفقیت های این مجموعه تلویزیونی بود که سیلیکون ولی توانست نامزد دریافت جوایز بسیاری شده و برخی از آن ها را کسب کند. Silicon Valley می تواند جلوه ای از امید، برای افرادی باشد که گمان می کنند زندگی آن ها با یک شکست، تمام شده و دیگر نمی توانند خود را پیدا کنند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.