دانلود سریال
Future Man مرد آینده

4013 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 26K
10
/
7.7
IMDB Rating
34
/
34
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Future Man
دانلود سریال Future Man

خلاصه داستان سریال Future Man

این مجموعه تلویزیونی، داستان فردی را نشان می دهد که به عنوان یک رفتگر یا نگهبان شناخته می شود. این فرد در سریال Future Man، جاش فاترمن نام دارد. همه چیز در شغل او خلاصه نمی شود و نمی توان اصل ماجرای این مجموعه تلویزیونی را به نگهبان یا رفتگر بودن آن ربط داد. 

او در روز، به کار های شخصی خود می پردازد و در شب، همه چیز تغییر می کند. جاش فاترمن پس از یک روز کاری خسته کننده، وقتی به خانه می آید، به پای بازی مورد علاقه اش نشسته و سعی می کند آن را به پایان برساند. 

به نظر می رسد این گیم، به صورتی طراحی شده که پایانی ندارد، اما جاش آن را تمام می کند. حالا ماجرای سریال Future Man از جایی جذاب می شود که این گیم به پایان رسیده؛ همین پایان، آغازی برای سفر در آینده جاش فاترمن است. 

به صورت ناگهانی، 2 شخصیت اصلی بازی که بسیار مرموز به نظر می رسند و تایگر و ولف نام دارند، ظاهر شده و جاش را با خود می برند. این بازی به صورتی بود که گیمر باید دنیا را از جنگ های بیوتیک نجات می داد؛ حالا این گروه مرموز آمده اند تا جاش را برای نجات دنیا در واقعیت به خدمت بگیرند. 

 

سریال Future Man

این مجموعه تلویزیونی که دارای ژانر های کمدی، اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی است، توسط کایلی هانتر، هُوارد اورمن و آریل شفیر ساخته شده است. Future Man، سریالی است که محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شد. 

می توان از الیزا کوپه، جاش هاچرسون، ست روگن، اد لیگلی جی آر، هالی جوئل آزمنت، گلن هدلی و درک ویلسون به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی به هنرمندی پرداخته اند. جاش هاچرسون، شاون ویلت و مایکل دیسچمپس، از تهیه کنندگان اصلی مرد آینده هستند. 

اوان گلدبرگ، مت تولمچ، جیمز ویور، کایلی هانتر و آریل شفیر، به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی مرد آینده شناخته می شوند. این مجموعه تلویزیونی اکشن دارای 3 فصل 34 قسمته است که تمامی این قسمت ها در لس آنجلس تصویربرداری شده اند. 

هر قسمت از Future Man، 27 الی 35 دقیقه را به خود اختصاص داده است. مرد آینده می تواند به خوبی، انقراض بشر را به تصویر کشیده و نشان دهد که ممکن است چگونه همه انسان ها از بین بروند. تمامی قسمت های این داستان، توسط شبکه هولو، مورد انتشار قرار گرفت. اولین قسمت از مرد آینده در 14 نوامبر 2014 از شبکه هولو آمریکا پخش شد. 

 

نقد سریال Future Man

این مجموعه فانتزی و علمی تخیلی به صورتی ساخته شده که بیشتر مخاطبان آن، گیمر ها هستند. بسیاری از سریال هایی که عنوان سفر در زمان را در خود جای می دهند، این موضوع را به صورت کلیشه ای و طبق عادتی همیشگی نشان می دهند، اما در Future Man اصلا با چنین صحنه هایی مواجه نمی شوید. 

مرد آینده می خواهد نشان دهد، گاهی یک فرد عادی که گمان می کند بسیار بی عرضه و دست و پا چلفتی است، می تواند آینده تمامی انسان ها و نسل بشر را نجات دهد؛ پس هیچ کاری غیر ممکن نیست! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-02-08 08:41:43
    بدون شک یکی از بدترین سریال های تاریخ
  • 1399-01-20 17:17:23
    خیلی . مسخره است . سلیقه ای . شاید خوشتون بیاد
    • 1399-02-08 08:41:41
      فاجعه بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.