دانلود سریال
Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom

2158 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 657
10
/
8.0
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom
دانلود سریال Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom

خلاصه داستان سریال Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom

بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان، با داستان های بره ناقلا و دیگر گوسفندان آشنا هستند. سریال Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom هم قصد دارد به بسیاری از ماجراهایی که برای آن ها و همچنین سگ گله به وجود می آید، بپردازد. این مجموعه کارتونی که بره ناقلا: ماجراهایی از ته باتلاق نام دارد، بسیاری از اتفاقات را در خود جای داده است. این بره که در یک مزرعه، به همراه دیگر گوسفندان، رئیس مزرعه و همچنین سگ گله زندگی می کند، با مشکلات زیادی رو به رو می شود. 

 

سریال جذاب بره ناقلا

همان گونه که می توان از روی نام این گوسفند حدس زد، او بسیار با هوش و ناقلا است. وقتی مشکل خاصی برای گله پیش می آید، او وظیفه حل کردن آن را به عهده دارد. رئیس مزرعه در Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom که یک کشاورز است، بسیار بی خیال بوده و کل گله را تنها به سگ سپرده است. 

این عضو از گله هم برخی اوقات با داستان های بره ناقلا و دوستان او، همراه می شود. تمامی اعضای این گله، با یکدیگر همکاری کرده و از پس داستان هایی که برایشان پیش آمده، بر می آیند. 

 

سریال جذابی از داستانی کودکانه

سریال بره ناقلا: ماجراهایی از ته باتلاق، از مجموعه هایی است که در ژانر انیمیشن و کودکانه تولید شده است. البته با داستان هایی که برای این گله پر ماجرا به وجود می آید، بسیاری از بزگسالان هم دوست دارند چندین ساعت را برای تماشای آن اختصاص دهند. 

Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom دارای یک فصل ده قسمتی است. با توجه به اینکه، داستان های کوتاه در این مجموعه جای داده شده اند، هر قسمت حدود 13 دقیقه دارد. این محصول بریتانیایی، به زبان انگلیسی ساخته شده است؛ البته گوسفندان و دیگر شخصیت های درون سریال، صحبت نمی کنند و زبان انگلیسی، تنها مختص به موزیکی است که همان ابتدا پخش می شود. 

در واقع، بنا بر این اوصاف می توان گفت، زبان سریال، بی کلام است. این انیمیشن، متعلق به نتفلیکس انگلستان بوده و تا به حال در بسیاری از کشور ها پخش شده است. می توان از لهسان، ترکیه، اسپانیا، آمریکا، کانادا و امارات به عنوان کشور هایی نام برد که Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom در آن ها منتشر شده است. 

بره ناقلا: ماجراهایی از ته باتلاق، در سال 2020 تولید شده و روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت. 

 

نقد سریال Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom

با توجه به اینکه این مجموعه انیمیشنی توانست در سایت IMDB امتیاز هشت از ده را به خود اختصاص دهد را می توان دستاوردی بزرگ برای آن دانست. این امتیاز و همچنین بسیاری امتیازات دیگر، از آسمان نیامده و نشان از موفقیت سریال دارند. 

این مجموعه آن قدر جذاب و در بسیاری از صحنه ها، هیجان انگیز است که می تواند کودک درون هر فردی را به راحتی بیدار کند. همین موضوع باعث شده تا بخش عمده ای از منتقدین Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom را افراد جوان و بزرگسال تشکیل دهند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.