دانلود سریال
Regular Show

3498 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 49K
10
/
8.5
IMDB Rating
245
/
245
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Regular Show
دانلود سریال Regular Show

خلاصه داستان سریال Regular Show

نمایش منظم یا نمایش عادی که نام این مجموعه تلویزیونی است، داستان زندگی روزانه و معمولی دو دوست صمیمی را روایت کرده و نشان می دهد. این دو شخصیت در سریال Regular Show، یک راکون و یک جی آبی هستند. هر کدام از آن ها 23 سال سن دارند. راکونی که یکی از این شخصیت ها است، ریگبی نام داشته و دیگری که جی آبی است، موردکای نام دارد. با آنکه زندگی آن ها بسیار کسل کننده و عادی به نظر می رسد، اما این دو دوست سعی دارند خود را سرگرم کرده و از کاری که انجام می دهند، لذت ببرند. 

 

داستان نمایش عادی

موردکای و ریگبی، به عنوان پاکبانان یک پارک آبی شناخته می شوند. کار هر روز آن ها این است که به این پارک رفته و مشغول به کار شوند. کل تایم روز آن ها صرف کار در این پارک آبی می شود که بسیار خسته کننده به نظر می رسد، اما اینگونه نیست. 

آن ها در سریال Regular Show، در مکانی که مشغول به کارند، با اتفاقاتی مواجه می شوند که بسیار هیجان انگیز هستند. این اتفاقات، فراطبیعی و غیر عادی به نظر می رسند. وقتی ریگبی و موردکای درگیر این ماجراها می شوند، برخی کارها را به اشتباه انجام داده و دیگر شخصیت های داستان را می بینند. 

 

سریال Regular Show

این مجموعه که با نام نمایش عادی در فضا، ریگیولار شو و موردکای و ریگبی هم شناخته می شود، ژانرهای کمدی، موقعیت انیمیشنی، خیال پردازی، درام، علمی-تخیلی و ماجراجویی را در خود جای داده است. جیمز گارلند کوینتل، به عنوان سازنده این انیمیشن شناخته می شود. 

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از ویلیام سالیرز، جیمز گارلند کوینتل، مینتی لوئیس، سم مارین و مارک همیل به عنوان برخی از صداپیشگان اصلی این انیمیشن نام برد. رایان اسلاتر، سین زلس، مایک روت، جنت دیمون و کریس ریکاردی از تهیه کنندگان اصلی ریگیولار شو هستند. 

می توان برایان آ میلر، کورتیس للاش، جنیفر پرلفری، جیمز گارلند کوینتل و راب سورچر را به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه دانست. موردکای و ریگبی، سریالی است که در هشت فصل و 261 قسمت ساخته شده است. 

هر قسمت از Regular Show، 11 دقیقه را به خود اختصاص داده است. البته قسمت های ویژه آن، 22 دقیقه دارند. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه ماجراجویانه، به عهده شبکه کارتون نتورک بود. اولین قسمت از نمایش منظم، در تاریخ ششم سپتامبر 2010 روی شبکه رفت. 

 

نقد سریال Regular Show

این انیمیشن با داستان قوی و پر محتوایی که دارد، توانست در همان پخش های اولیه، بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب کند. شخصیت پردازی این مجموعه و همچنین تصویرپردازی آن به صورتی است که بسیار ساده بوده و در عین سادگی، جذابیت خاصی برای کودکان و نوجوانان دارد.

 Regular Show توانست با توجه به این مسائل و همچنین بسیاری از عوامل دیگر، در سایت IMDB امتیاز 8.5 را از آن خود کرده و در جایگاه بسیار مناسبی قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.