دانلود سریال
Wizards

4467 تعداد بازدید
User 11
10
/
8.09
AnimeList Rating
User 4.1K
10
/
8.0
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wizards
دانلود سریال Wizards

خلاصه داستان سریال Wizards

داستان این انیمیشن از سری انیمیشن های آرکادیا، در مورد شاگرد مرلین است که به ماموریتی کوتاه فرستاده می شود تا به عنوان یک آرکادیا شناخته شود. این ماموریت در سریال Wizards، ماموریتی تحت عنوان جنگ میان دنیای ترول ها، انسان ها و جادوگران است. ماجرای اصلی از جایی آغاز می شود که جادوگر بزرگ، از دوکسی خواهش می کند تا نگهبان اصلی آرکادیا را بیابد. این جادوگر که سال های طولانی مشغول تلاش برای استفاده و بهره بردن از جارویش بود، حالا با آن آشنا شده و می تواند آن را کنترل کند.

 

داستانی بر اساس جادوگری

 این جادوگر، حالا با استفاده از جارویش، کارش را شروع می کند. در پی این آغاز، شخصیت های دیگری همچون: استیو، کلیر، جیم و پادشاه افسانه ای آن ها که با نام آرتور شناخته می شود هم شروع به کار می کنند و از جای خود بر می خیزند. 

آن ها باید در سریال Wizards، به همراه خواهر پادشاه در روندی بسیار سخت و مرگ آلود، تبدیل به یک ترول شوند. آن ها چاره ای جز انجام این کار ندارند؛ چراکه آینده در خطر است. آرتور برای آنکه بتواند آینده را نجات دهد، ارتش عظیمی را ساخته و با این ارتش، سرنوشت جنگ ها را رقم می زند. 

 

سریال Wizards

این انیمیشن که با نام جادوگران شناخته می شود، دارای سری های مختلفی بوده که سازندگی آن را گی یر مو دل تورو به عهده داشت. این مجموعه تلویزیونی کارتونی، محصولی مشترک از کشور های مکزیک، کانادا و آمریکا بوده و صداپیشگان آن، به زبان انگلیسی صحبت می کند.

 این سریال، ژانر های ماجراجویی، کمدی، فانتزی و اکشن را در خود جای داده است. این مجموعه تلویزیونی را می توان در دسته مینی سریال ها قرار داد؛ چراکه دارای تنها یک فصل بوده و در همین یک فصل هم فقط ده قسمت قرار دارد. 

زمانی که برای هر قسمت در نظر گرفته شده، 233 دقیقه است. می توان از آلفرد مولینا، امیل هرش، کلنسی براون، کلسی گرمر، لکسی مدرانو، جیمز فوکنر، کالین اودانهیو، استیون ین، جان ریس دیویس، فرد تاتاسیور و دیوید بردلی به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این انیمیشن، نقش آفرینی کرده اند. 

اولین قسمت از Wizards در سال 2020 روی شبکه های دریم ورک انیمیشن، پیکچرز و DDY قرار گرفت. البته بهتر است بدانید که این انیمیشن، ادامه سریالی است که با همین مضمون ساخته شده بود. 

 

نقد سریال جادوگران

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی در ادامه یک سریال با همین مضمون ساخته شده، به نظر می رسد قسمت اول آن کمی گنگ و سطح بالا باشد؛ با این اوصاف، تا وقتی ندانید موضوع اصلی چیست، نمی توانید به درک درستی از آن برسید. 

حتما باید سری قبلی که از جادوگران ساخته شد را تماشا کنید تا بتوانید متوجه داستان در همان قسمت های اولیه شوید. اگر حوصله یا وقت تماشای دیگر سری ها را ندارید، پس بهتر است صبر کرده و گام به گام در Wizards پیش بروید.

این موضوع، تنها یکی از جنبه های داستان این مجموعه را در بر می گیرد. به صورت کلی می توان جادوگران را در دسته بهترین انیمشین ها قرار داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-25 08:22:41
    من یه قسمت ازین انیمیشن رو دیدم منتهی خوشم نیومد. خیلی گنگ شروع شد اولش. و دیگه دنبال نکردم. در کل چیزی که انتظار داشتم نبود.
    • 1399-06-28 09:44:41
      به خاطر اینکه ادامه یه سریال دیگست
    • 1400-02-10 13:15:13
      اول trollhunter بعد 3Below بعدش wizards
  • 1399-06-06 06:09:40
    با سلام و عرض خسته نباشید این انیمه ادامه انیمه trollhunter
    • 1399-06-06 17:38:06
      بله
  • 1399-06-06 17:36:56
    این انیمیشن عالیه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.