دانلود سریال
Star Wars: Rebels جنگ ستارگان: شورشیان

4143 تعداد بازدید
User 6
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 47K
10
/
8.0
IMDB Rating
77
/
77
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Star Wars Rebels
دانلود سریال Star Wars Rebels

خلاصه داستان سریال Star Wars Rebels

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک انیمیشن ساخته شده است، چندین سال پس از جنگ ستارگان اصلی را به تصویر کشیده و داستان آن را روایت می کند. اگر طرفدار چنین سریال هایی هستید، بهتر است Star Wars Rebels را از دست ندهید و آن را تماشا کنید. شورشیان در این مجموعه که با نام شورشیان جنگ ستارگان شناخته می شود، در دوران امپراتوری کهکشان زندگی می کنند. آن ها قصد دارند سلطه کامل کهکشان را در دست داشته باشند که دقیقا هم چنین اتفاقی برایشان رخ می دهد و تمرکز اصلی شان روی کهکشان است. 

 

زندگی پس از جنگ ستارگان

افرادی که عضوی از نیروی امپراتوری بوده و در این زمینه فعالیت می کنند، می خواهند آخرین افراد جدای را بکشندو آن ها را از بین ببرند. همه چیز به همین منوال پیش نرفته و شورشیان جدید، خود را نمایان می کنند و علیه امپراتوری می ایستند.

آن ها در سریال Star Wars Rebels، بسیار شجاع و بی باک هستند و از هیچ چیز ترسی ندارند. همین نترس بودن آن ها باعث شده تا بتوانند گروهی را تشکیل داده و ایستادگی شان را در مقابل امپراتوری بزرگ که با نام شیطان شناخته می شود، نشان دهند و سعی کنند تا دوباره آرامش در کهکشان حاکم شود. 

 

سریال Star Wars Rebels

این انیمیشن که ژانر های علمی تخیلی، درام، اکشن و ماجراجویی را در خود جای داده، توسط دیو فیلونی، سیمون کینبرگ و کری بک ساخته شده است. می توان گفت داستان نوع شورشیان استار وارز، از مجموعه جنگ ستارگان ساخته جرج لوکاس الهام گرفته شده است.

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. فردی پرینز، دی بردلی بیکر، ونسا مارشال، تیلور گری، استیونب بلوم، دیوید اویلوو، تیا سیرکار و دیو فیلونی، از صداپیشگانی هستند که وظیفه صحبت کردن به جای شخصیت های اصلی این مجموعه را به عهده داشتند. 

می توان از کری هارت، کری بک و آتنا یوت پورتیلو به عنوان تهیه کنندگان اصلی این انیمیشن اکشن نام برد. افرادی همچون دیو فیلونی، سیمون کینبرگ و گرگ ویسمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی آن شناخته می شوند. 

این سریال دارای چهار فصل است که این چهار فصل، پیکربندی 75 قسمته دارند. هر قسمت از Star Wars Rebels، زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه دیزنی اکس دی وظیفه پخش تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. 

اولین قسمت از شورشیان جنگ ستارگان در تاریخ سوم اکتبر 2014 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Star Wars Rebels

چگونگی ساخت انیمیشن هایی که این روز ها تولید می شوند، برای سازندگان آن ها چندان اهمیت ندارند، اما این انیمیشن به صورتی تولید و ساخته شده که بتواند در همان وهله اول بینده را به سمت خود جذب کرده و آن را در قسمت های بعدی هم مخاطب خود کند. 

Star Wars Rebels، به صورت سه بعدی ساخته شده است که می توان یکی از دلایل جذابیت آن را در همین موضوع جست و جو کرد. با توجه به همین مسائل و همچنین داستان جذاب آن بود که این مجموعه توانست در سایت IMDB امتیاز هشت از ده را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.