دانلود سریال
Adventure Time

5470 تعداد بازدید
User 15
10
/
8.4
AnimeList Rating
User 99K
10
/
8.6
IMDB Rating
289
/
289
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Adventure Time
دانلود سریال Adventure Time

خلاصه داستان سریال Adventure Time

این انیمیشن به روایت داستان زندگی فردی می پردازد که فین نام داشته و با دوست صمیمی اش به ماجرجویی های زیادی می پردازند. دوست فین در سریال Adventure Time، جیک نام داشته و در واقع یک سگ است. این سگ که دوست و رفیق صمیمی فین است، علاوه بر این مسئله، به عنوان برادر خوانده او هم شناخته می شود. صمیمیت آن ها به حدی است که حتی نمی توان آن را حدس زد. ماجرا هایی که برای این دو دوست صمیمی پیش می آید را می توان متاثر از جایی که زندگی می کنند، دانست. 

 

ماجراهای فین و جیک

فین و جیک، در شهری بسیار عجیب و غریب به نام (اوو) زندگی می کنند که این شهر به تنهایی خودش داستان های عجیب و هیجان انگیزی دارد. این سگی که همیشه با فین همراه بوده و جیک نام دارد، دارای قابلیت های بسیار عجیبی بوده که می توان این قضیه را به شهری که آن ها زندگی می کنند مربوط دانست. 

جیک در سریال Adventure Time، می تواند خود همانند هر شکل و اندازه ای که می خواهد در آورده و بنا بر آن شکل و اندازه رفتار کند. جیک و فین باید در سرزمین خیالی اوو، زندگی خود را پیش برده و به حل ماجراجویی های مختلف بپردازند. 

 

سریال Adventure Time

نام این مجموعه انیمیشنی بر اساس داستان اصلی آن انتخاب شده و به وقت ماجراجویی معروف است؛ می توانید در جای جای وقت ماجراجویی، صحنه هایی از این مضمون را مشاهده کنید. پندلتن وارد، وظیفه ساخت و تولید این سریال را به عهده داشت.

این مجموعه، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از جرمی شادا، جان دیماجیو، نیکی یانگ، هایدن والش و تام کنی به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته اند. 

وقت ماجراجویی، ژانرهای اکشن، فانتزی، علمی تخیلی، ماجراجویی و خانوادگی را در خود جای داده است. با این اوصاف می توانید آن را به همراه خانواده تان تماشا کنید. این مجموعه تلویزیونی دارای ده فصل است که هر فصل از آن، اپیزود ها و قسمت های مختلف و زیادی را در خود جای داده اند. 

البته با توجه به آنکه هر قسمت حدود 22 دقیقه است، می توان گفت که حوصله بیننده سر نرفته و Adventure Time، مخاطب را کسل و خسته نمی کند. شبکه کارتون نتورک وظیفه پخش تمامی این ده فصل را به عهده داشت. اولین قسمت از این سریال در سال 2010 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Adventure Time

در ابتدا قرار بود تنها یک فصل از این مجموعه انیمیشنی ساخته شود، اما وقتی تولیدکنندگان آن متوجه شدند جرقه ای که زده بودند، حالا به آتشی بزرگ تبدیل شده، ساخت آن را ادامه دادند. وقت ماجراجویی دارای داستانی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که می تواند در وهله اول، مخاطب را به سمت خود جذب کند. 

تمامی این مسائل باعث شدند که Adventure Time، جوایز بسیاری را در طی چندین سال کسب کرده و در سایت معتبر IMDB امتیاز 8.6 را از آن خود کند. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-01-17 18:31:11
    کسی کانال تلگرامی یا سایتی میشناسه که زیرنویس باقی فصل ها رو داشته باشه؟ اگه کسی بدونه کی خیلی ممنونش میشیم
  • 1400-07-16 07:55:51
    سلام لینک ها کار نمی کنند... میشه چک کنید؟
  • 1400-06-11 17:36:25
    دم سایتتون گرم، واقعا انیمشین خوبی بود، البته بهترین ویژگیش انکودش (pahe) بود که زیرنویس انگلیسی داشت.
  • 1399-07-01 10:08:31
    ایوللللللللللللللللللللللللللللللل
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.