دانلود سریال
Bob's Burgers برگر های باب

4876 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.28
AnimeList Rating
User 91358
10
/
8.2
IMDB Rating
272
/
272
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bob's Burgers با زیرنویس فارسی بدون سانسور - برگرهای باب
دانلود سریال Bob's Burgers با زیرنویس فارسی بدون سانسور - برگرهای باب

خلاصه داستان سریال Bob's Burgers

همانگونه که از نام این مجموعه تلویزیونی مشخص است، شخصیت اصلی آن با نام باب شناخته می شود. این فرد در سریال Bobs Burgers، تمام سعیش را می کند که خانواده اش را کنار هم نگه داشته و از آن ها به خوبی مراقبت کند تا زندگی شادی داشته باشند. خانواده او متشکل از سه فرزند و یک همسر است. خرج اصلی این خانواده از جایی به نام همبرگری باب به دست می آید. در واقع، این مغازه همبرگری، تنها به دست این فرد نبوده و کل خانواده، آن را اداره می کنند. هر کدام از اعضای خانواده، مسئولیتی را در این مغازه به عهده دارند. 

 

سریال Bob's Burgers

 

کسب و کاری خانوادگی

آن ها باید دست به دست هم دهند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رود و با کارشان، زحمات دیگری را زیر سوال نبرند. کسی که همبرگر ها را از گوشت بسیار مرغوب تهیه کرده و آن ها را طبخ می کند، باب است. این فرد در سریال Bobs Burgers، چنین مسئولیتی را به عهده داشته و به نظر می رسد که همه چیز را به خوبی پیش می برد و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

 این قضیه را می توان از بازخورد مناسب مشتری های برگری حدس زد. برگر های باب، بسیار خوشمزه و خوش عطر و طعم هستند. 

 

دانلود سریال

 

سریال Bobs Burgers

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک انیمیشن ساخته شده، ژانر های کمدی و خانوادگی را در خود جای داده است. با توجه به آنکه نام باب اسفنجی هم باب بوده و او هم برگر درست می کند، بهتر است این سریال را با آن یکی نکرده و هر کدام را از دیگری تفکیک کنید. 

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. این مجموعه، به زبان اصلی انگلیسی ساخته شده تا مردم بتوانند آن را در سراسر جهان، بدون محدودیت خاصی تماشا کنند. جیم دوتریو و لورن بوچارد، از افرادی هستند که وظیفه ساخت برگری باب را به عهده داشتند. 

اچ جان بنجامین، جان رابرتز، دن مینتز و ایگن میرمن، از افرادی هستند که به جای هر شخصیت، صحبت کرده و وظیفه صداپیشگی را در این سریال به عهده دارند. برخی از کار های باب که پدر خانواده است، در آشپزخانه باعث می شود که ماجراهای کمدی برای آن ها پیش بیاید و موجب خنده مخاطب شود.

 Bobs Burgers که مجموعه ای کمدی است، 13 فصل دارد و هر کدام از آن ها، اپیزود های مختلفی را در خود جای داده اند. هر قسمتی که در این 13 فصل گنجانده شده، زمانی حدود 20 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از این مجموعه انیمیشنی در سال 2011 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

سریال برگر های باب

 

نقد سریال Bob's Burgers

این انیمیشن می تواند درس های زیادی را برای افراد روشن کرده و به آن ها یاد دهد که خانواده شان را دوست بدارند و در کنار این حس دوست داشتن، کاری را انجام دهند که از آن ها مراقبت هم کنند. با توجه به همین مسائل و همچنین داستان جذاب Bobs Burgers بود که این مجموعه توانست در سطح بالایی از انیمیشن های کمدی و خانوادگی قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.