دانلود سریال
Ratched

2896 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 62K
10
/
7.3
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ratched
دانلود سریال Ratched

خلاصه داستان سریال Ratched

این مجموعه تلویزیونی، داستانی از زندگی فردی را به تصویر می کشد که به عنوان پرستار، در یک بیمارستان کار می کند. در سریال Ratched، البته این فرد که با نام میلدرد رچد شناخته می شود، یک پناهنده است. او برای اینکه در یک بیمارستان روانی پیشرو استخدام شود، سعی کرده تا به عنوان پناهنده به کالیفرنیای شمالی برود. پس از ورود میلدرد به کالیفرنیا بود که در این بیمارستان استخدام شد. در واقع این مکان، مرکزی برای آزمایش های جدیدی است که روی ذهن انسان ها انجام می شود.

 

پرستاری پناهنده

به نظر می رسد که این آزمایش های جدید، بسیار ناراحت کننده هستند. وقتی میلدرد رچد در این آزمایشگاه، ماموریتی را به عهده دارد که باید نقابی را به چهره اش زده و همه چیز را بسیار مهربانانه و دلسورانه نشان دهد. کار های ظاهری او در سریال Ratched، دقیقا رفتار هایی هستند که یک پرستار دل رحم انجام می دهد. 

تمامی این اتفاقات در سال 1947 رخ می دهند. او قصد دارد با این کار ها به سیستم مراقبت های بهداشتی نفوذ کند، اما همه چیز طبق برنامه های او پیش نرفته و روزی از روز ها، نقاب دروغینش برداشته می شود. 

 

سریال Ratched

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های درام و روان شناختی را در خود جای داده، به واسطه ایوان رومانسکی ساخته شده است. سازنده آن برای ساخت این سریال، داستانش را بر اساس شخصیت پرستار رچد که در رمان پرواز بر فراز آشیانه فاخته قرار دارد، تولید کرده است. 

این سریال، در کشور آمریکا و به زبان انگلیسی تهیه شده است. سینتیا نیکسون، سارا پلسون، چارلی کارور، شارون استون، جون جون بریونز، فین ویتراک و جودی دیویس، به عنوان برخی از بازیگرانی شناخته می شود که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند. 

می توان از تاد ننینگر، سارا استلواگن، تاناسه پویا، پل زانتز، لو آیریچ و ارین کروگر مکش به عنوان تهیه کنندگان اصلی نام برد. البته سارا پالسون، مارگارت رایلی، آلین کششیان، رابرت میتاس، ایان برنن، جنیفر سالت، مایکل داگلاس و یعقوب اپستین، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. 

رچد در دو فصل تولید شده است. در این دو فصل از مجموعه Ratched، 18 قسمت قرار دارد که هشت قسمت آن مربوط به فصل اول و ده قسمت دیگر برای فصل دوم است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 45 الی 62 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 18 سپتامبر 2018 توسط شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شد. 

 

نقد سریال پناهنده

در ابتدا لازم است بگوییم که بهتر است افراد زیر 18 سال، این سریال را تماشا نکنند؛ چرا که شخصیت اصلی آن، فردی بسیار شرور بوده و در جایگاهی است که همچون یک هیولا دیده می شود. تمامی این شرایط، در حالتی است که رچد، تنها یک انسان است که رفتارهای سادیستی دارد. 

مجموعه Ratched، برای آن دسته از افرادی که دوست دارند چندین ساعت خود را با قسمت هایی از شرارت و رمز و راز بگذرانند، عالی است. با آنکه داستان این مجموعه بر اساس رمانی با همین نام نوشته شده، نمی توانید صحنه هایی تکراری یا کپی برداری شده از آن کتاب را تماشا کنید! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.