دانلود سریال
Fast & Furious Spy Racers

3084 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1605
10
/
5.9
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fast & Furious Spy Racers
دانلود سریال Fast & Furious Spy Racers

خلاصه داستان سریال Fast & Furious Spy Racers

داستان Fast & Furious Spy Racers حول یک پسر نوجوان روایت شده که تلاش می کند همانند پسر عموی خود اقدام کرده و قدم در جای پای او بگذارد. این پسر نوجوان که تونی تورتوی نام دارد، به همراه دوستانش به طور ناگهانی از طرف یکی از آژانس های دولتی به خدمت گرفته می شوند. این گروه وظیفه دارند که به یکی از لیگ های حرفه ای از تندرو ها و مسابقه دهندگان نفوذ کنند. دلیل این ماموریت برای آن ها این گونه تعریف شده است که آن ها باید از اقدامات جنایت کارانی به نام شیفتر جلوگیری کنند. 

در ادامه Fast & Furious Spy Racersشاهد آن هستیم که این گروه با رهبری تونی تورتوی اقدام به مبارزه با جنایت کاران شیفتر می کنند. شیفتر گروهی از رانندگان مسابقه دهنده هستند که برای رسیدن به خیال و آرزوی مخرب خود دست به انجام هر کاری می زنند. این گروه تلاش می کنند که با اقدامات تخریب کننده خود بر جهان تسلط پیدا کرده و آن را تحت سلطه خود در بیاورند. تونی ترتوی به همراه گروه خود در زمان مناسب وارد ماموریت شده و در مقابله با آن ها، داستان ها و نبرد های هیجان انگیزی را رقم می زنند و در این مسیر مشکلات فراوانی را از سر راه خود بر می دارند.

 

سریال Fast & Furious Spy Racers

سریال جذاب و مهیج Fast & Furious Spy Racers، محصولی خلاقانه با انواع ژانر های انیمیشن، اکشن، جنایی، خانوادگی و کوتاه بوده که محصولی از ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. فصل اول تا ششم این مجموعه در قالب 52 قسمت در طی سال های 2019 تا 2021 منتشر شد. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال حدودا 23 دقیقه بوده که امکان تماشای آن در هر زمانی را به بیننده می دهد. این مجموعه نهایتا در دی ماه سال 1398 توسط شبکه رسمی NETFLIX با زبان انگلیسی منتشر شد.

نکته جالب در مورد Fast & Furious Spy Racers این است که این سریال انیمیشنی بر اساس مجموعه های تلویزیونی سریع و خشن ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی بریت هالند و نویسندگی اسکات تامسون تولید شده است. در جریان این داستان صدا پیشگان ماهری همچون تایلر پوزی، چارلت تاکاهاشی چون، جورجی دیاز، مانیش دایال، جیمی تاترو، اولیویا اولسون، دیو توماس و کیمبرلی بروکس حضور دارند. رده سنی مجاز برای تماشای این مجموعه، افراد بالای 7 سال را شامل می شود. این سریال یکی از مناسب ترین کار های تلویزیونی در حضور خانواده به شمار می رود.

 

نقد سریال Fast & Furious Spy Racers

سریال Fast & Furious Spy Racers در چندین سال اخیر جزو پر بیننده ترین مجموعه های تلویزیونی شناخته شده است. این مجموعه با حضور در انواع جشنواره های بین المللی توانست به عنوان نامزد دریافت 3 جایزه، از جمله جایزه بهترین انیمیشن، جایزه بهترین هنرمند جوان و یک جایزه آنی برای جلوه های ویژه، انتخاب شود. صداپیشگی فوق العاده و حرفه ای آن از ویژگی های برجسته و بارز آن به شمار می رود و بینندگان بسیار زیادی از این طریق جذب تماشای آن شده اند.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.