دانلود سریال
Pixar Popcorn

1794 تعداد بازدید
User 4
10
/
8
AnimeList Rating
User 2196
10
/
6.5
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pixar Popcorn
دانلود سریال Pixar Popcorn

خلاصه سریال pixar popcorn

‎این سریال از انیمیشن‌ های کوتاه با بازی برخی از شخصیت های معروف پیکسار را به تصویر می کشد که داستان های جدید و خنده داری را به نمایش می گذارد. pixar popcornمجموعه ای است با داستان های کوتاه با بازی شخصیت های محبوب پیکسار که اتفاقات و ماجراهای جالب و هیجان انگیزی را رقم می زنند. در اپیزود اول این مجموعه تلویزیونی، Buzz Lightyear سعی می کند تا اسباب بازی های بانی را در کلاس تناسب اندام، با نشان دادن نحوه انجام حرکات فشاری، دراز و نشست و اسکات هدایت کند؛ ولی برخی از آن‌ها در همگام شدن با او مشکل دارند.

در اپیزودی دیگر از این مجموعه، در یک روز آفتابی در رادیاتور اسپرینگز، کلانتر، تست پارکینگ را راه اندازی می کند و چندین ماشین سعی می کنند بدون ضربه زدن به مخروط ها به صورت موازی پارک کنند؛ ولی در نهایت نتایج بسیار متفاوتی دارند. قسمت دیگری از این سریال روایت می کند که در غرفه بازی Star Adventurer در The Carnival، داکی و بانی بحث طولانی در مورد اینکه بچه ها با توجه به ظاهر و ویژگی های خود بیشتر دوست خواهند داشت، دارند. هر اپیزود داستانی جداگانه را بیان می کند.

 

سریال pixar popcorn

سریال pixar popcorn، انیمیشنی کوتاه، کمدی و خانوادگی، محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا است. بازیگرانی مانند کیگن مایکل کی، کریگ تی نلسون، جوردن پیل، امیلی دیویس، الی فوچیله، هالی هانتر، هاک مینر و الن دی جنرس در پیکسار پاپ کورن به صدا پیشگی پرداخته ‌اند. انیمیشن پیکسار پاپ کورن به وسیله کمپانی دیزنی و با حضور شخصیت های کمپانی پیکسار تولید شده است.

پیکسار و دیزنی پلاس به مناسبت روز ملی پاپ کورن در آمریکا، سریال انیمیشن کوتاه پیکسار پاپکورن را منتشر کرده اند. این مجموعه شامل ۱۰ انیمیشن کوتاه با حضور شخصیت های محبوبی از انیمیشن های Toy Story یا داستان اسباب بازی،Finding Nemo  یا در جستجوی نمو، انیمیشن Cars یا ماشین ها وThe Incredibles  یا شگفت انگیزان است. این انیمیشن ها در قالبی کوتاه توسط انیمیشن های استودیو سازی پیکسار تولید شده اند. Pixar popcorn یازدهمین پروژه انیمیشنی کوتاه است که از شبکه استریمینگ دیزنی پلاس پخش می شود. اولین بار انیمیشن Disney Family Sundays هم زمان با آغاز کار سرویس دیزنی پلاس پخش شد. سپس آثار دیگری مانند Forky Asks a Question، به عنوان اسپین آف Toy Story(داستان اسباب بازی ۴)، SparkShorts  یا اسپارک شورتز و انیمیشن دوربین مخفیPixar in Real Life  (پیکسار در دنیای واقعی) ادامه پیدا کرد.
 

نقد سریال pixar popcorn

امتیاز pixar popcorn در imdb حدود 6.5 از 10 است. برخی از منتقدان و بینندگان معتقدند این مجموعه از سریال های بسیار کوتاهی است که به طور معمول یک یا ۲ قسمت زیبا در آن ها وجود دارد.  فرد بیننده حتی می تواند همه آن ها را در حدود 30 دقیقه تماشا کند و هیچ کدام واقعاً با شما نمی مانند.  برخی از بینندگان فکر می کنند مشکل این است که آثار کوتاهی از سریال ها باقی مانده است؛ به نظر می آید انیمیشن به اندازه معمولی صیقلی نیست. علاوه بر این، دیالوگ ها کوتاه و صداگذاری بسیار کمی دارند. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.