دانلود سریال
Young Sheldon شلدون جوان

4226 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.4
AnimeList Rating
User 79518
10
/
7.6
IMDB Rating
128
/
128
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Young Sheldon (شلدون جوان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Young Sheldon (شلدون جوان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال Young Sheldon

داستان سریال Young Sheldon حول زندگی یک پسر بچه نابغه بوده که دارای هوش و قدرت تمرکز بسیار بالایی است. در این مجموعه داستان این پسر بچه نابغه از سن 9 سالگی اش شروع می شود. پسر بچه که شلدون نام دارد، به قدری با هوش است که در دبیرستان درسی برای آموزش به او داده نمی شود. مطالعات این نابغه فراتر از حد دبیرستان بوده و اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به سن خود دارد. این پسر بچه با اینکه دارای هوش بسیار بالایی بوده، اما از لحاظ هوش اجتماعی در رده پایینی قرار دارد. شلدون در برقراری ارتباط با سایر افراد، مانند خانواده و دوستان خود با چالش های متفاوتی رو به رو می شود.

در ادامه Young Sheldon شاهد آن هستیم که در هر قسمت از آن یک نوع چالش جدید برای او و خانواده اش اتفاق می افتد. همه آن ها تلاش می کنند که در مقابل چالش های اتفاق افتاده، واکنشی درست و به جا داشته باشند و در جهت رفع این چالش ها قدم بردارند. شلدون در مدرسه و در جامعه همواره در مقابل دوستان خود از لحاظ برقراری ارتباط کم می آورد و در بعضی اوقات اصلا نمی تواند با آن ها ارتباط برقرار کند. در ادامه می بینیم که این نابغه کوچک قصد دارد برای حل این مشکل قدم بردارد و در راستای حل آن با خانواده گفت و گو کند.

 

سریال Young Sheldon

سریال Young Sheldon یک مجموعه تلویزیونی به شمار می رود که در سال 2017 در کشور آمریکا و با زبان انگلیسی تولید شد. این مجموعه جذاب و دوست داشتنی برای اولین بار در سال 1396 از طریق شبکه رسمی سی بی اس تولید و منتشر شد. این سریال تحت عنوان یکی از مجموعه های کمدی اجرا شد و یک اسپین آف از مجموعه تلویزیونی تئوری بیگ بنگ به شمار می رود. شلدون جوان توسط چاک لوری و استیون مولارو ساخته شد و راوی آن جیم پارسونز است. کار های مربوط به آهنگ سازی این سریال را جان دبنی بر عهده داشته است.

در Young Sheldonبازیگران بسیار مشهور و برجسته ای بازی کرده اند؛ بازیگرانی همچون ایان آرمیتیج، زوئی پری، لانس باربر، منتانا جردن، ریگان ریوارد، جیمز پارسونز و آنی پاتس با بازیگری حرفه ای و جذاب خودشان، باعث زیبایی این مجموعه شده اند. شلدون جوان در 6 فصل که جمعا دارای 127 قسمت بوده، به صورت کامل اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها 30 دقیقه است. تهیه کننده های اجرایی آن استیون مولارو، جیم پارسونز، تاد اسپیواک و جان فارو بوده و تیموتی مارکس نیز تهیه کننده آن است. لازم است بدانید که کار توزیع این مجموعه بر عهده وارنر برادرز تله ویژن بوده است.

 

نقد سریال Young Sheldon

مجموعه Young Sheldon در سایت IMDB دارای امتیاز 6/7 از 10 بوده که امتیاز خوبی محسوب شده و در بین افرادی که علاقه مند به دیدن محصولات ژانر کمدی هستند، بسیار محبوب است و جزو پر طرفدار ترین ها به شمار می رود. در شلدون جوان می بینیم که بازیگران همچون جیم پارسونز وجود دارد که در طی چندین سال اخیر 4 جایزه امی برای بهترین بازیگر در نقش کمدی را دریافت کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.