دانلود سریال
Steven Universe Future

1888 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 3596
10
/
7.6
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Steven Universe Future
دانلود سریال Steven Universe Future

خلاصه داستان سریال Steven Universe Future

Steven Universe Future ادامه ای بر سریال اصلی Steven Universe است و داستان آن بعد از پایان سریال اصلی اتفاق می‌ افتد. در این مجموعه پس از نجات دنیا از دست جمع‌ آوری کنندگان و دفاع از دوستانش، استیون باید با مشکلات و تحولات جدیدی که برای او پیش می ‌آید، مبارزه کند. او با بعضی از مشکلات شخصی خود مواجه می‌شود. به عنوان مثال: نسبت به هویت خود شک دارد و در مورد مسیر زندگی خود نیز دچار تردید می ‌شود. همچنین مخالفان جدیدی هم به وجود می ‌آیند و او را به چالش می ‌کشانند. 

در این میان استیون باید با کمک دوستانش درک بهتری از خود داشته باشد و برای رسیدن به پاسخ ‌هایی که مدت ‌هاست دنبالشان است، تلاش کند. در سریال Steven Universe Future استیون با تحولاتی در مورد دوستان و خانواده ‌اش نیز مواجه می ‌شود. او متوجه می ‌شود که دوستانش نیز در حال رشد و تحول هستند. به عنوان مثال: کانی دوست استیون، به مرور زمان احساس مسئولیت بیشتری برای حفظ جامعه داشته و سعی می ‌کند با مشکلاتش مبارزه کند.

 

سریال Steven Universe Future

Steven Universe Future توسط ربکا شوگار خالق و تهیه کننده آن ساخته شده است. این سریال انیمیشنی در سبک اکشن، ماجرا جویی، کمدی و درام ساخته شده است و برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه Cartoon Network پخش شد. این مجموعه شامل ۲۰ قسمت با مدت زمان حدود ۱۱ دقیقه است که بهتر است تماشای آن را از دست ندهید. در Steven Universe Future به تدریج شخصیت ‌های جدید و مسائلی که در سری قبلی مورد توجه نبودند، معرفی می ‌شوند. استیون در این سریال با دوستان خود که شامل گروه کریستال جم ‌ها است رو به رو می ‌شود.

برخی از معضلاتی که با آن ها مواجه می ‌شود، شامل اعتماد به نفس و احساس بی رمقی، امراض جسمی و روحی، برخی مسائل خانوادگی و دیگر مسائل اجتماعی می ‌شوند. چندین نویسنده برای نوشتن داستان ‌های سریال به کار گرفته شده ‌اند که از جمله آن ‌ها می ‌توان به ربکا سوگار، ایوان راین هارت، مادلین کویل و کتلین فراگر اشاره کرد. همچنین موسیقی متن سریال را ریبکا شوگرن ایفا کرده است. گری رید، جو ری، آیونا لی، کوین دارن و مایک کرانیچ نیز از جمله کارگردانان سریال هستند.

 

نقد سریال Steven Universe Future

Steven Universe Future از دیدگاه منتقدین، به عنوان یک پایان بسیار قوی برای مجموعه Steven Universe شناخته شد. برخی منتقدان آن را به عنوان یک نمونه عالی از اینکه یک سریال انیمیشنی به 4 فصل با مضمون و داستانی خلاقانه، می ‌تواند به یک پایان قابل قبول و قابل احترام برسد، نامیدند. این مجموعه از نظر جوایز و افتخارات نیز موفق بوده است؛ در سال ۲۰۲۰ برنده یکی از جوایز Daytime Emmy شده است. همچنین امتیاز ۸٫۳ از ۱۰ را در سایت IMDb کسب کرده و به عنوان یکی از محبوب ‌ترین سریال های تلویزیونی دهه ۲۰۱۰ شناخته شده است. در نتیجه، می توانید به عنوان یک گزینه عالی بر روی آن حساب باز کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.