دانلود سریال
The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

1530 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 48405
10
/
8.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst
دانلود سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

خلاصه داستان سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

این مجموعه تلویزیونی که با نام بد شانس: زندگی و مرگ رابرت داست شناخته می شود، دقیقا محتوایی هماهنگ با نامش دارد. همه چیز در سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst، بر اساس زندگی و مرگ رابرت داست بررسی می شوند؛ در واقع، این مجموعه تلویزیونی تمامی وقایع زندگی چنین فردی را روایت کرده و به تصویر می کشد. این فرد، شخصی میلیاردر بوده و به اصطلاح می توان گفت که پول پارو می کرده! با توجه به همین مسئله بود که او ملک های زیادی را خریداری کرده و دارای اموال بیش از اندازه ای بود. 

رابرت داست هر موقع اراده می کرد، می توانست بسیاری از چیز هایی که می خواهد را برای خود و همچنین اطرافیانش فراهم کند. کل داستان در مورد سرمایه و دارایی هایش توضیح نمی دهد و اصل ماجرا چیز دیگری است! در سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst، رابرت داست، فردی بسیار منزوی بود که زندگی پیچیده ای داشت. در طول دوره زندگی او بود که برخی از همسایگان و همچنین همسرش به طور مرموزانه ای با مرگ رو به رو شدند. بنا بر این مسائل بود که او مظنون درجه 1 به قتل رسیدن همسر و همچنین همسایگانش بود. 

 

سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

اندرو جرکی به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های جنایی، مستند و رازآلود ساخته شده، شناخته می شود. او پی ماجرای زندگی و مرگ شخصیت اصلی داستان را گرفته و همه چیز را در بهترین حالت بررسی می کند. او که فیلم سازی حرفه ای است، می خواست The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst را با اطلاعات وسیع و گسترده، تولید و سپس منتشر کند. به توجه به ژانر های جنایی و همچنین راز آلود مجموعه بدشانس: زندگی و مرگ رابرت داست، بهتر است افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. 

این مجموعه تلویزیونی که تمامی صحنه های آن به صورت یک مستند به تصویر کشیده شده اند، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. میشل آنتونیو، بابی باچا و چارلز باگلی به عنوان برخی از بازیگران اصلی این مجموعه شناخته می شوند. می توان از بدشانس: زندگی و مرگ رابرت داست به عنوان یک مینی سریال نام برد؛ چرا که تنها 1 فصل دارد. در همین یک فصل از The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst، 6 قسمت قرار داده شده است. تمامی این قسمت ها در 279 دقیقه خلاصه شده اند. انتشار و پخش اولین قسمت از این مینی سریال به سال 2015 باز می گردد. 

 

نقد سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

داستان بدشانس: زندگی و مرگ رابرت داست، به صورتی به تصویر کشیده شده که گویا همه چیز واقعی بوده و می توان آن را با گوشت و پوست حس کرد. با توجه به همین مسئله است که بسیاری از بینندگان توانستند معنا و مفهوم تمامی صحنه ها را درک کرده و نظر مثبت خود را برای The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst اعلام کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.