دانلود سریال
Beer-tastic! سفری خوشمزه

2037 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beer-tastic!
دانلود فیلم Beer-tastic!

خلاصه داستان سریال Beer-tastic!

مجموعه داستان های آبجو-مزه! قصد دارد بسیاری از سکانس های طبیعی و واقعی را به تصویر بکشد که این سکانس ها می توانند برای افراد زیادی خوشایند باشند. می توان به راحتی حدس زد، طرفداران سریال Beer-tastic! عاشق چه بخش هایی از آن شده اند. در این مجموعه، فردی که نویسنده ای عجیب و غریب به نظر می رسد، قصد دارد به سفری رفته و در آن به چیز های جالبی دست پیدا کند. اصلی ترین دلیل این سفر را می توان در تست کردن مزه های مختلفی از آبجو دانست. 

 

سریال سفری خوشمزه

می توان عنوان سفری خوشمزه را برای این مسافرت کاری در نظر گرفت. بهتر است فردی که به این سفر رفته را با نام محقق بشناسیم؛ چرا که کار او تحقیق کردن در مورد انواع سبک های مختلف و معروف آبجو است. محقق در سریال Beer-tastic! وقتی سبک های معروف آبجو را مزه یا به اصطلاح تِیست می کند، با مزه های جدیدی رو به می رو می شود که با مزاج او سازگاری دارند. 

تمامی فرآیند سفر در این مسیر را می توان همچون تجربه ای جدید و تازه دانست که محقق را در شرایطی تازه و جالب قرار داده است. تجربه طعم های جدید، در کنار دیگر تجربه ها!

 

سریال Beer-tastic!

کنراد سیدل (Conrad Seidl) به عنوان کارگردان مجموعه آبجو-مزه! شناخته می شود. این فرد در جهت ایجاد سریالی که مضمون جالبی داشته و حالا به جان گرفتن تمامی شخصیت ها نیاز دارد، سعی و تلاش های زیاد و بی وقفه ای را انجام داده است.

این سریال که با ژانر مستند ساخته شده، همانند مستندی است که مجری آن قصد دارد مزه های مختلف آبجو را مزه کرده و در نهایت، نتیجه آن را برای حضار اعلام کند. این مجموعه مستند، محصولی از کشور اتریش بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. 

این مجموعه که آبجو-مزه! نام دارد، پیش از آنکه در شبکه های مختلف منتشر شده و مورد بازدید بسیاری از بینندگان قرار بگیرد، تصویری از یک لیوان آبجو که در کنار کیف پول و برخی وسایل دیگر قرار دارد را نشان داده است. 

همین تصویر می تواند تا حد زیادی نشان دهنده اتفاقاتی باشد که قرار است در ادامه، در سریال رخ دهد. می توان به Beer-tastic! عنوان مینی سریال را هم داد؛ چراکه تنها در یک فصل و چهار قسمت تولید شده است. سال 2020، سالی بود که هر کدام از این چهار قسمت در 208 دقیقه تولید شدند.

تمامی این قسمت ها در سال 2020 توسط شبکه های Magic Entertainment و Hallmann Entertainment Company منتشر شدند. 

 

نقد سریال Beer-tastic!

اگر طرفدار آبجو و نوشیدنی هایی در این سبک هستید، به شما پیشنهاد می شود با آبجو-مزه! آشنا شده و در مورد چیزی که می نوشید یا قرار است بنوشید، اطلاعات جالبی را کسب کنید. با توجه به آنکه این مجموعه تنها در چهار قسمت تولید شده، به نظر می رسد اطلاعات آن کافی نباشد؛ اما این گونه نیست. 

محققی که در سریال Beer-tastic! به این مسائل می پردازد، در 208 دقیقه از هر قسمت، مطالب زیادی را در مورد آبجو های معروف و مزه جدید آن ها توضیح می دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.