دانلود سریال
Central Park

2025 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 4016
10
/
6.9
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Central Park
دانلود سریال Central Park

خلاصه داستان سریال Central Park

این مجموعه انیمیشنی که با نام سنترال پارک با همان پارک مرکزی شناخته می شود، داستانی موزیکال و بسیار جذاب برای جوانان و بزرگ سالان دارد. ماجرای Central Park در مورد خانواده ای است که به عنوان سرایدار در پارک زندگی می کنند. مشخص است که وظیفه هر کدام از اعضای این خانواده در پارک مرکزی چیست. آن ها نباید اجازه دهند کسی به پارک دست زده و حتی بخش کوچکی از این مکان عمومی را خراب کند. آن ها باید این پارک را همچون خانه اصلی خود بدانند که در عین حال، مکانی عمومی برای دیگر افراد هم هست. 

به نظر جالب می آید که پارک، هم محل زندگی و هم حل کسب درآمد این خانواده باشد. البته این شغل هم همانند بسیاری از کسب و کار های دیگر، سختی های خود را دارد که کمتر کسی به آن ها می پردازد و حتی اشاره ای هم نمی کند. اعضای این خانواده در سریال Central Park، هم با هم زندگی کرده و هم کار می کند. آن ها به خود قول داده اند که از این فضایی که در اختیار شان قرار گرفته به خوبی استفاده کنند. حالا ماجرا به جایی کشیده شده که آن ها باید علاوه بر حفاظت از پارک، جهان را هم نجات دهند. در واقع، منظور از پارک در این مجموعه، اشاره به سیاره زمین دارد. 

 

سریال Central Park

با توجه به آنکه در بسیاری از بخش های این انیمیشن موزیک پخش می شود، می توان ژانر موزیکال را به عنوان ژانر و سبک قالب بر آن دانست. کارگردانی Central Park به عهده افرادی با نام های لورن بوچارد، گیوین دل و کوری بارنس بود. می توان ژانر های کمدی و خانوادگی را هم علاوه بر سبک موزیکال، در این انیمیشن جذاب مشاهده کرد. می توان از لسلی اوم جونیور، دیوید دیگز، کاترین هان، کریستین بل، تایتس برگس و جش گلد به عنوان برخی از صدا پیشگانی نام برد که در این انیمیشن به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

هر کدام از صداپیشگان مجموعه پارک مرکزی، وظیفه بسیار مهمی را به عهده داشتند و باید به جای چندین شخصیت صحبت می کردند. این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. Central Park دارای 3 فصل و 39 قسمت است که هر کدام از قسمت های آن زمانی حدود 25 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. پارک مرکزی دارای رده سنی خاصی بوده و توصیه می شود که تنها افراد بالای 15 سال آن را تماشا کنند. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. 

اولین قسمت از این انیمیشن خانوادگی در سال 2020 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Central Park

سنترال پارک یا همان پارک مرکزی توانسته تا حدودی به جایگاه مناسب خودش نزدیک شود؛ اما به آن نرسیده است. این مجموعه انیمیشنی توانست در سایت IMDB امتیاز 6.9 را کسب کند. به نظر می رسد هر سریالی که امتیازش از امتیاز 7 عبور کند، یعنی حداقل محتوای بسیار خوبی دارد. با توجه به آنکه Central Park هم توانست تا این حد به این امتیاز نزدیک شود، می توان داستان آن را داستانی جذاب تلقی کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.