دانلود سریال
Detectorists

1176 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17296
10
/
8.6
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Detectorists
دانلود سریال Detectorists

خلاصه داستان سریال Detectorists

Detectorists یک سریال کمدی درام بریتانیایی است که توسط مک کلاود برادران ساخته شده است. داستان مجموعه حول محور 2 دوست به نام های لنس (با بازی توبی جونز) و اندی (با بازی مکسوی فارنز) می ‌چرخد که علایقی مشترک در جمع آوری گنجینه ‌های باستانی دارند. آن‌ ها به دنبال گنجی هستند که قدیمی‌ ترین گنج جهان است و در حومه یکی از روستا های بریتانیا پنهان شده است.

در حالی که لنس و اندی به دنبال گنج هستند، با مسائل خانوادگی و عاطفی نیز مواجه می‌ شوند. با توجه به شخصیت دوستانه و طنز آمیز سریال، ماجرا های جالبی را در هر قسمت از زندگی آن ها شاهد هستیم. همچنین نقش همسر لنس به نام مگ با بازی ریچل استیرلینگ و دوست دختر اندی به نام بکی با بازی لورا چکلی از دیگر شخصیت ‌های مهم سریال است. اجرای بازیگران، فضای زیبای بریتانیایی و داستان جذاب آن، Detectorists را به یکی از بهترین سریال های کمدی درام تلویزیونی تبدیل کرده است.

 

سریال Detectorists

Detectorists در سال ۲۰۱۴ به معرض نمایش عموم درآمد که با طرفداران زیادی هم همراه شد. این مجموعه توسط مک کلاود برادران ساخته شده است و شامل 2 فصل و ۱۲ قسمت با مدت زمان هر قسمت حدود ۳۰ دقیقه است. علاوه بر ماجرا های لنس و اندی، سریال همچنین به شکل طنز آمیزی به نحوه زندگی دیگر شخصیت‌ های داستان می‌ پردازد. با توجه به درون مایه طنز این مجموعه، ماجرا های جالبی را در هر قسمت از زندگی آن ‌ها شاهد هستیم. Detectorists بازیگرانی همچون توبی جونز، مکسوی فارنز، ریچل استیرلینگ و لورا چکلی را به کار گرفته است که اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد.

این سریال به دلیل بازیگری برجسته و شخصیت ‌های متفاوت و جذاب، نوآوری ‌های خلاقانه، موسیقی زیبا و فضای اجتماعی خاص توانسته است مدتی به عنوان یکی از بهترین اثر های تلویزیونی انگلستان شناخته شود. بر اساس اظهارات مکسوی مک کلاود، کارگردان و نویسنده اثر، روش ساخت این مجموعه با شروع به نوشتن نمایش نامه‌ سریال آغاز شده است. او به همراه برادرش اندی مک کلاود، در فرآیند نوشتن داستان از تجربیات خود به ویژه تجربیات در زمینه جستجوی گنجینه‌ های باستانی برای خلق داستان سریال بهره گرفته ‌اند. از آن جا که این سریال در منطقه ‌ای روستایی واقع شده است، محیط طبیعی بسیار زیبایی در مجموعه دیده می شود. 

 

نقد سریال Detectorists

Detectorists در طول پخش خود جوایز و امتیازات متعددی را به دست آورده است. در سال ۲۰۱۵ این اثر برای بهترین کمدی تلویزیونی مینی سریال، جایزه BAFTA را به دست آورد. همچنین در سال ۲۰۱۶ نیز به صورت مجدد این جایزه را به دست آورد. ناگفته نماند که این مجموعه برای سال ۲۰۱۷ نیز نامزد دریافت جایزه شد؛ ولی این بار نتوانست آن را کسب کند. به علاوه، این سریال در IMDb، امتیاز بالایی به دست آورده است که اعتبار بالای آن را اثبات می کند. در حال حاضر این مجموعه با امتیاز ۸.۶ از ۱۰، در رتبه ۲۱۸ از بین بهترین سریال‌ های تلویزیونی دنیا قرار دارد که اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد. این رتبه عالی نشان می دهد که اسقبال زیادی برای تماشای آن در سراسر جهان وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.