دانلود سریال
Kolchak: The Night Stalker

1239 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5707
10
/
8.4
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kolchak: The Night Stalker
دانلود سریال Kolchak: The Night Stalker

خلاصه داستان سریال Kolchak: The Night Stalker

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با سریال های علمی تخیلی و با مضمون ماوراء الطبیعی سرگرم می شوید، به شما توصیه می شود مجموعه Kolchak: The Night Stalker را از دست ندهید. در این مجموعه تلویزیونی، می توانید صحنه های بسیاری را با چنین مضمون هایی تماشا کرده و از دیدن آن ها لذت ببرید. داستان آن به صورتی به تصویر کشیده شده که می تواند نیاز شما به مباحث ماوراء الطبیعه را برطرف کند. ماجرای اصلی در مورد مردی است که حالا بنا بر موقعیت شغلی اش باید چنین مباحثی را بررسی و آنالیز کند. 

این مرد در مجموعه کلچاک: ساقه شب، یک روزنامه نگار بوده و همیشه سعی دارد بهترین و دست اول ترین اخبار را برای افراد در سر تا سر شهر پیدا کرده و آن را چاپ کند. زمانی که در Kolchak: The Night Stalker، در یکی از مناطق شیکاگو حادثه ماوراء الطبیعه رخ داده، فردی باید پیدا شود که بنا بر تخصصش آن را بررسی کرده و متوجه شود این مسئله به چه صورت اتفاق افتاده است. این روزنامه نگار برای اینکه هم گزارشی از کار تهیه کرده و هم با توجه به آن دیده شود، خودش این رویداد عجیب و غریب را بررسی می کند. 

 

سریال Kolchak: The Night Stalker

جفری گرنت ریک به عنوان کارگردان این مجموعه که در ژانر های ترسناک، راز آلود و هیجانی ساخته شده، شناخته می شود. این فرد توانسته یکی از بهترین کار های خود را در این مجموعه نشان داده و آن را به سطح بالایی از موفقیت برساند. Kolchak: The Night Stalker محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از روث مک دیوایت، سیمون اوکلند، دارن مک گاوین و جک گرینیج به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سریال کلچاک: ساقه شب به ایفای هنرمندی پرداخته و به عنوان ستارگان این مجموعه شناخته می شوند. 

با توجه به ژانر هایی که برای آن در نظر گرفته شده و داستان این مجموعه تلویزیونی را تعریف می کنند، توصیه می شود که افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. کلچاک: ساقه شب در یک فصل و 20 قسمت ساخته شده که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 51 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی قسمت های Kolchak: The Night Stalker، در شبکه ای بی سی آمریکا پخش شده اند. اولین قسمت از آن در تاریخ 13 سپتامبر 1974 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Kolchak: The Night Stalker

در طی یک سالی که این مجموعه تلویزیونی از شبکه ای بی سی آمریکا پخش می شد، بسیاری از افراد پای آن نشسته و تماشایش می کردند. این قضیه دلالت بر جذاب و چشم گیر بودن آن دارد. با توجه به همین بازدید بالا و بازخورد مناسب بینندگان در طی این چندین سال بود که سریال یک فصلی Kolchak: The Night Stalker توانست در سایت IMDB به امتیاز 8.5 دست یابد. تمامی این مسائل، نشان دهنده میزان موفقیت کلچاک: ساقه شب هستند. mdیال 1 فصلی  مگیر بودن آن دارن

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.