دانلود سریال
Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

1601 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 28332
10
/
7.5
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer
دانلود سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

خلاصه داستان سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سریال هایی با مضمون واقعی علاقه دارید، نباید Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer را از دست داده و حتی از یک قسمت آن غافل شوید. این مجموعه تلویزیونی که با نام شبگرد: شکار یک قاتل زنجیره ای شناخته می شود، داستان یکی از خطرناک ترین قاتلان سریالی را نشان می دهد. این قاتل زنجیره ای در شبگرد: یک قاتل زنجیره ای، با نام ریچارد رامیرز شناخته می شود. او یکی از بد نام ترین افرادی است که در آمریکا زندگی کرده و کسی نمی تواند به راحتی از عهده دستگیری او بر بیاید. 

حالا بسیاری از افراد دور هم جمع شده اند تا برنامه های مختلفی چیده و با برنامه ریزی درست، به سمت او بروند. دستگیری ریچارد رامیرز، یکی از سخت ترین کار هایی است که هر پلیسی به آن اعتراف می کند. ماجرای Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer، به تابستان سال 1985 و زمانی که لس آنجلس به طور کامل در سیاهی فرو رفته بود مربوط می شود. منظور از این سیاهی و وحشت، مربوط به ریچارد رامیرز که خود را شبگرد نامیده، است. برای او فرقی نمی کرد که قاتلین از چه قشر، سن یا جنسیتی باشند، در هر صورت آن ها را می کشت!

 

سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

می توان از لورل اریکسن، پل اسکالمیک، گیل کاریلو، لورل اریکسون، پرل کاریلو، لیندا آرتور، زویی تور، تونی والدز و فرانک سالرنو به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. با تماشای چند قسمته اولیه ازNight Stalker: The Hunt for a Serial Killer، می توانید به راحتی ژانر های مستند، اجتماعی، راز آلود و جنایی آن را متوجه شوید. وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی جنایی به عهده پاول اسکولنیک بود. 

شبگرد: شکار یک قاتل زنجیره ای، به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود. این مینی سریال که تنها یک فصل و 4 قسمت دارد، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های اسپانیایی و انگلیسی ساخته شده است. تمامی این قسمت ها در مجموع، 189 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش این 4 قسمت از Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 13 ژانویه 2021 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مجموعه تلویزیونی جنایی، مناسب افراد بالای 18 سال بوده و توصیه می شود کسانی که سن پایینی دارند، آن را تماشا نکنند؛ چرا که محتوای آن مناسب سن شان نیست! این مینی سریال توانست بنا بر داستان جذاب و چشم گیری که دارد، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و حتی بر این اساس نامزد دریافت جایزه هم شود. Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer با توجه به این مسائل، در سایت معتبر IMDB امتیاز 7.5 را به دست آورد. توانست با توجه به این مشائداین 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.