دانلود سریال
Batwoman

1441 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 45108
10
/
3.4
IMDB Rating
51
/
51
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Batwoman
دانلود سریال Batwoman

خلاصه داستان سریال Batwoman

به احتمال زیاد وقتی با نام این مجموعه تلویزیونی مواجه شوید، متوجه ارتباط آن با سریال بتمن خواهید شد. در این مجموعه که Batwoman نام دارد، زنی جوان که معروف به زن خفاشی است، خودنمایی می کند. این زن جوان که بسیار زیبا است، کیت کین نام داشته و پس از مرگ خانواده اش تصمیم به انجام کاری هیجان انگیز و در جهت عدالت می گیرد. زن خفاشی در این سریال، کیت کن نام داشته و پس از اینکه خواهر و مادرش مردند، تصمیم گرفت دوباره به شهر گاتهام برگشته و آنجا را که چند سالی است ویران شده، آباد سازد. 

بتمن، به مدت 3 سال است که این شهر را ترک کرده و با توجه به همین قضیه است که گاتهام آنچنان که باید، خوب به نظر نمی رسد. در Batwoman، کیت قصد دارد دوباره عدالت را به این شهر بازگردانده و بنا بر همین مسئله لباس بتمن را به تن می کند. البته در این مسیر، لوک فاکس هم با او همکاری کرده و کمکش می کند تا زود تر به آنچه که می خواهد برسد. کیت پس از به تن کردن لباس بتمن، تصمیم می گیرد با سر دسته گروه واندرلند آلیس مبارزه کرده و آن ها را شکست دهد تا دوباره گاتهام را به روز های طلایی اش بازگرداند. 

 

سریال Batwoman

می توان از ژانر های جنایی، معمایی، ابر قهرمانی، اکشن و ماجراجویی، به عنوان سبک هایی نام برد که داستان این مجموعه تلویزیونی را روایت می کنند. داستان Batwoman بر اساس شخصیت بت وومن در کمیک های دی سی ساخته شده است. این کمیک ها اثری از کیت گیفن، گرانت موریسون، گرگ روکا، مارک وید و جف جانسون هستند. کارولین درایس، فردی است که وظیفه کارگردانی این مجموعه ابر قهرمانی و اکشن را به عهده داشت. بت وومن محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از دوگری اسکات، روبی رز، نیکل کانگ، ریچل اسکارستن، مگان تندی، کامروس جانسون و الیزابت آنیوس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه اکشن به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Batwoman به تهیه کنندگی اجرایی گرگ برلانتی، جف جانز، دیوید ناتر، کارولین درایس و سارا شچتر ساخته شده است. این سریال در 3 فصل و 51 قسمت تولید شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. ونکوور و شیکاگو، مکان هایی هستند که تمامی سکانس های این 51 قسمت در آن تصویر برداری شده اند. 

وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه سی دابلیو بود. اولین قسمت از بت وومن در تاریخ 6 اکتبر 2019 روی شبکه سی دابلیو قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Batwoman

پیش از هر نقدی در مورد این مجموعه تلویزیونی، بهتر است بدانید که بت وومن مناسب افراد زیر 14 سال نبوده و توصیه می شود تنها افراد بالای 14 سال آن را تماشا کنند. Batwoman نتوانست آنگونه که باید خود را نشان داده و همانند بسیاری دیگر از شخصیت های کمیک دی سی به تصویر کشیده شود. با توجه به همین مسئله بود که سایت IMDB، بر اساس رای بینندگان امتیاز 3.5 را برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.