دانلود سریال
Curb Your Enthusiasm

1864 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 134209
10
/
8.8
IMDB Rating
111
/
111
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Curb Your Enthusiasm
دانلود سریال Curb Your Enthusiasm

خلاصه داستان سریال Curb Your Enthusiasm

این سریال که با نام زیاد ذوق زده نشو یا هیجانت را کنترل کن شناخته می شود، داستان زندگی بسیار آرام و یکنواخت یک مرد را به تصویر کشیده و روایت می کند. این فرد در سریال  Curb Your Enthusiasm، لری دیوید نام داشته و هر آنچه که یک فرد خوشبخت به آن نیاز دارد را در زندگی اش دارا است. با توجه به این مسئله، به نظر می رسد چیزی نمی تواند او را از پا انداخته یا زندگی اش را به چالش بکشد. اما همه چیز بسیار عادی و یک شکل پیش نرفته و کم کم لری دیوید ماجرا هم با داستان هایی در زندگی اش رو به رو می شود. 

او یک همسر دوست داشتنی و بسیار محبوب، دوستانی بسیار عالی، خانه ای زیبا و همچنین موفقیت کاملی دارد که در حال لذت بردن از آن ها است. ماجرای زندگی لری در Curb Your Enthusiasm، به گونه ای عادی پیش می رود؛ اما نه به صورتی که خسته کننده باشد یا دل بیننده را از همان ابتدا بزند. این داستان به طور خطی بیان نشده و لری دیوید در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، با ماجرا های مختلف مواجه می شود و با آن ها دست و پنجه نرم می کند. تمامی این اتفاقات، بسیار خنده دار و کمدی هستند. 

 

سریال Curb Your Enthusiasm

با توجه به داستان کلی که در زیاد ذوق زده نشو روایت می شود، مشخص است که ژانر غالب بر داستان آن، سبک کمدی است. می توان از لری دیوید به عنوان سازنده، نویسنده داستان و همچنین کارگردان اصلی Curb Your Enthusiasm نام برد. این سریال به گونه ای ساخته شده که گویا بینندگان در حال پرسه زدن در زندگی لری دیوید هستند؛ چرا که او برای ساختن مجموعه زیاد ذوق زده نشو، از زندگی روزمره خود الهام گرفته است. می توان از چریل هاینس، سوزی اسمن و جف گارلین به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که علاوه بر لری در این مجموعه بازی می کنند. 

مجموعه تلویزیونی هیجانت را کنترل کن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. لری چارلز، رابرت بی وید، جف گارلین، گاوین پولون، تیم گیبون، ارین اومالی، جف شافر، الک برگ و دیوید مندل، برخی از تهیه کنندگان اجرایی Curb Your Enthusiasm هستند. زیاد ذوق زده نشو در 11 فصل و 110 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 28 الی 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه ساینفلد بود. 

اولین قسمت از هیجانت را کنترل کن در تاریخ 15 اکتبر سال 2000 روی شبکه ساینفلد قرار گرفته و منتشر شده است. البته شبکه اچ بی او، وظیفه پخش سراسری آن را به عهده داشت. 

 

نقد سریال Curb Your Enthusiasm

مجموعه زیاد ذوق زده نشو توانست در سال تولید و انتشار، از میان 250 سریال برتر سال، رتبه 74 را کسب کرده و در میان بهترین ها قرار گیرد. این قضیه، تنها نشان دهنده محبوبیت و مورد پسند واقع شدن Curb Your Enthusiasm است. هیجانت را کنترل کن، توانسته با داستان جذابی که دارد، در دل بسیاری از بینندگان جا باز کند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.