دانلود سریال
The Sex Lives of College Girls

3620 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 25599
10
/
7.8
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Lives of College Girls
دانلود سریال The Lives of College Girls

خلاصه داستان سریال The Sex Lives of College Girls

The Sex Lives of College Girls یک سریال کمدی اجتماعی به حساب می‌ آید که توسط Mindy Kaling برای شبکه HBO Max ساخته شده است. در این سریال داستان 4 دختر دانشجوی دوره کالج روایت می‌ شود که با هم در یک خوابگاه زندگی کرده و تلاش می ‌کنند تا با مشکلات و چالش‌ های زندگی دانشجویی مقابله کنند. هر یک از دختران داستان شخصیت و مشکلات خود را دارند. Ava (پائولا پلی) یک دانشجوی فیزیک است که با اضطراب و ترس از امتحانات و مصاحبه‌ ها مواجه است. Leighton (کوینی سیمپسون) یک دختر جذاب است که قصد دارد با تلاش برای موفقیت در عرصه بازیگری به دنبال آرزوهایش برود.

 Whitney (جاسمین پیک) یک دختر مذهبی است که در تلاش است تا با خودش آشتی کند و با مشکلات روانی خودش مقابله کند. Fabiola (نیکول براویر) یک دانشجوی کامپیوتر است که در تلاش است تا با تنوع فرهنگی و همچنین شکل گیری روابط عاطفی موفق تر شود. The Sex Lives of College Girls به شیوه ‌ای جذاب، بازیگری عالی و داستانی پر از طنز و احساس ساخته شده است و موضوعاتی از جمله تبعیض نژادی، مشکلات روانی، جنسیت و دوستی را به طور قابل توجهی مطرح می ‌کند.

 

سریال The Sex Lives of College Girls

قبل از شروع تولید The Sex Lives of College Girls نقشه داستانی و فرمت سریال به همراه لیست بازیگران مورد نظر تهیه شد. بعد از آن تیم تولید سریال درگیر فرآیند هایی مانند گرفتن مجوز های لازم، پیدا کردن محل ‌های مناسب برای فیلم برداری، طراحی صحنه ‌ها و جلوه ‌های ویژه شدند. برای انتخاب بازیگران، تست های بازیگری برگزار شد و پس از انتخاب بازیگران، مکالمات و جلسات با آن ها برای تعیین جزئیات و احساسات نقش ها انجام شد. فیلم برداری این سریال در محیطی مانند یک دانشگاه و خوابگاه زنانه صورت گرفته است. در طول فیلم برداری، کادر فنی مسئول روشنایی، صدا، تدوین و جلوه های ویژه بودند که با انجام درست این وظیفه باعث موفقیت این اثر شدند.

بازیگران این مجموعه شامل پائولی پرت، آمالا باتن، رنوی هاردینگ و ماریان مادیویکیز هستند. نویسنده و خالق این سریال Mindy Kaling است که قبلاً در سریال هایی مانند The Mindy Project و Never Have I Ever نویسندگی و بازیگری کرده است. The Sex Lives of College Girls از ۸ قسمت تشکیل شده است و هر قسمت آن حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود. این اثر در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ آغاز شده و به صورت کامل در دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

 

نقد سریال The Sex Lives of College Girls

در حال حاضر The Sex Lives of College Girls تا به حال جایزه خاصی را دریافت نکرده است. با این حال، برای رتبه بندی این اثر، وب‌ سایت ‌های معتبری مانند IMDb و Rotten Tomatoes امتیازدهی کرده ‌اند. در IMDb این سریال دارای امتیاز ۶.۷ از ۱۰ است و در Rotten Tomatoes دارای ۸۶ درصد امتیاز مثبت از منتقدان و ۶۷ درصد امتیاز مثبت از مخاطبان است. هر چند این سریال به دلیل محتوای آن ممکن است برخی مخاطبان را جذب نکند، اما بازخورد خوبی از منتقدان دریافت کرده و از سوی برخی از مخاطبان نیز تحسین شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-30 02:47:03
    فصل دومش دانلود نمیشه. فک کنم لینکش مشکل داره
    • 1401-08-30 02:47:09
      مشکلی نبود تست شد
  • 1400-09-12 18:50:26
    The Lives of College Girls اسم رو سانسور کردی خخخخخ
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.