دانلود سریال
The Murders at Starved Rock

1135 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1319
10
/
6.6
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Murders at Starved Rock
دانلود سریال The Murders at Starved Rock

خلاصه داستان سریال the murders at storved rock

داستان این مجموعه بر اساس اتفاقی که در سال های گذشته افتاده، نوشته شده است. در سال ۱۹۶۱ مردی به قتل در پارک استارود راک محکوم شد و برای ۶۰ سال به زندان رفت. آن مرد، فردی آمریکایی به نام چستر اتو وگر است. این مرد در سال ۱۹۶۱ به قتل وحشیانه ۳ زن کشته شده در پارک ایالتی استاروید راک محکوم شد. در the murders of starved rock بر روی تحقیق درباره قتل ها، زندانی شدن چستر وگر و این ایده که وگر در نهایت می تواند بی گناه باشد، تمرکز دارد. حال پس از گذشت بیش از ۶۰ سال از این اتفاق، چستر وگر فرصتی برای آزادی پیدا می کند. اکنون دیوید راکوگلیا به بررسی دوباره پرونده و سوء ظن های طولانی مدت می پردازد. 

در the murders at starved rock پس از متهم شدن چستر، دیوید تلاش می کند تا پرونده را دوباره باز کند و همه چیز را مورد بررسی قرار دهد. در سال ۲۰۰۵ دیوید با کمک پدرش، آنتونی، جزئیات پرونده را با دقت بررسی می کنند. در همین حال، پس از این که شهروندان تلاش می کنند تا بی گناهی وگر را ثابت کنند، اتفاقاتی رخ می دهد و وگر برای گذراندن حبس خود به زندان می رود و پس از ۶۰ سال پشت میله های زندان بودن، آزاد می شود؛ اما با ظاهر شدن شواهد جدید، سوالات دیگری مطرح می شود. 

 

داستان سریال the murders at starved rock

این مستند 3 قسمتی توسط مارک والبرگ تولید شده است. در این میان جودی مک وی شولتز، کارگردانی مستند را بر عهده دارد. the murders at starved rock ساخت کشور آمریکا و به زبان انگلیسی است. دیوید راکولیا، راد تورسون، کریستال لوین، جانی کانیزارو، اندی هیل و دن چرنی بازیگرانی هستند که در این مجموعه 3 قسمتی به ایفای نقش پرداخته اند. بازی خوب آن ها باعث شده که مخاطبان بتوانند شخصیت ها را به خوبی درک و خود را جزئی از داستان حس کنند. 

The murders at the starved rock در ژانر های مستند، جنایی و معمایی تولید شده و به خوبی توانست تمام آن ها را پوشش دهد. 3 کمپانی بزرگ در ساخت آن دست داشتند و به کمک آن ها، این مستند تولید و منتشر شد. این مستند برای اولین بار در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ روی آنتن رفت و برای مخاطبین به نمایش درآمد. شبکه HBO در کشور آمریکا، وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت. پس از انتشار آن توسط شبکه HBO، شبکه HBO max هم آن را در آمریکا و سایر کشور ها به صورت اینترنتی منتشر کرد. 

 

نقد سریال the murders at starved rock

نویسندگی این سریال به شکلی انجام شده که برای بسیاری از مخاطبان جذاب است. داستان آن به قدری گیرا و جذاب است که در برخی از صحنه ها حقایقی را بازگو می کند تا مخاطب را برای دیدن آن مصمم تر کند. the murders at starved rock این مستند توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و توانست امتیازات خوبی از آن ها دریافت کند. همچنین توانست امتیاز ۶.۶ را از سایت IMDB دریافت کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.