دانلود سریال
Swagger سواگر

1713 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3812
10
/
7.4
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Swagger (سواگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Swagger (سواگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Swagger

این مجموعه تلویزیونی که سواگر نام دارد، داستان زندگی برخی از افرادی را نشان می دهد که در رشته بسکتبال دستی دارند. منظور از این افراد در سریال Swagger، بیشتر کسانی هستند که در سن جوانی قرار داشته و یک تیم از این رشته ورزشی را تشکیل داده اند. تمامی آن ها می خواهند بسکتبالیست های حرفه ای و عالی شوند و برای مسیری که در آن قرار گرفته اند، هدف خاصی دارند. البته لازم است این موضوع را هم بدانید که داستان سواگر تنها به این بسکتبالیست های جوان نپرداخته و بخش های دیگری را هم در بر گرفته و روایت می کند. 

این بازیکنان جوان، تنها بخشی از ماجرا را در بر دارند و در کنار آن ها، خانواده شان هم دوست دارند که فرزندان شان در مسیر موفقیت قرار بگیرند. تمامی خانواده ها در Swagger، قصد دارند از فرزندان شان حمایت کرده و در این راهی که قرار گرفته اند، راهنمایی شان کنند. علاوه بر خانواده ها، مربیان هم در این راه بسیار تاثیرگذار هستند. تمامی این اشخاص دست به دست هم داده اند تا مسیر پر فراز و نشیب موفقیت را هموار کرده و راحت تر به چیزی که می خواهند برسند. آن ها در این راه، با چالش های بسیاری مواجه می شوند. 

 

سریال Swagger

اگر به ورزش بسکتبال علاقه دارید و دوست دارید در مورد زندگی کوین دورانت بسیاری از چیز ها را بدانید، پس بهتر است از مجموعه تلویزیونی Swagger غافل نشوید. سواگر سریالی است که به کارگردانی فردی به نام ریگی راک بیتوود ساخته شده است. این فرد تمامی آنچه که کوین دورانت در زمان جوانی اش از این رشته یاد گرفته و تجربه کرده بود را به تصویر کشید. در این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام و ورزشی تولید شده، همه چیز در مورد حضور کوین در پیست اتحادیه ورزشکاران آماتور، نمایش داده می شود. 

با توجه به صحنه هایی که در این مجموعه درام ورزشی وجود دارد، توصیه می شود افرادی که سنی پایین تر از 14 سال دارند، آن را تماشا نکنند؛ چرا که محتوای آن، مناسب سن شان نیست! Swagger، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از ایسایاه آر هیل، او شی جکسون جر، کونژان والیس و شاینل آزوروه به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سواگر به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. این مینی سریال در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های سواگر به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. اولین قسمت از این مجموعه درام ورزشی در سال 2021 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Swagger

Swagger، داستان بسیار جذابی داشته و توانسته از این طریق نظر بینندگان بسیاری را نسبت به خود جلب کند؛ اما همه چیز به همین شکل امیدوارانه نبوده و این نظرات و رای ها به اندازه ای نبودند که سایت IMDB بخواهد بنا بر آن ها امتیاز بسیار بالایی را برای این مجموعه تلویزیونی درام ورزشی در نظر بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.