دانلود سریال
30 Rock

1608 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 127382
10
/
8.3
IMDB Rating
138
/
138
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال 30 Rock
دانلود سریال 30 Rock

خلاصه داستان سریال 30 Rock

 30 Rock یک کمدی آمریکایی است که از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۳ پخش شد. سریال درباره لیز لِمُن با بازی تینا فِی، نویسنده‌ یک برنامه کمدی تلویزیونی به نام The Girlie Show است. وقتی رئیس شبکه تلویزیونی تصمیم می ‌گیرد که یک شخصیت دیگر به نام تری کال (با بازی آلک بالدوین) را به برنامه اضافه کند، لیز مجبور می ‌شود که با تری همکاری کند. در طول فصول مختلف سریال شخصیت‌ های جانبی متعددی مانند ستاره‌ برنامه جک داناهی (با بازی الک بالدوین)، مدیر عامل شبکه جان دوناغی (با بازی آیزا تومبستون) و دیگران به برنامه اضافه می‌ شوند.

 30 Rock با شوخی‌ های خلاقانه اشارات تلفیقی به فرهنگ پاپ و همچنین گونه ‌ای منحصر به فرد از کمدی، در هر قسمت سعی در به رخ کشیدن مسائل روز جامعه‌ آمریکا دارد. همچنین داستان به صورت غیر مستقیم به تجربیات واقعی خود نویسنده و برگزار کننده برنامه در حوزه صنعت تلویزیون و سینما اشاره می‌ کند. علاوه بر آن، با حضور ستارگان مهمی مانند جولیا لوئیس-درایفوس، سوزان ساراندون و... توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

 

سریال 30 Rock

30 Rock توسط تینا فی نامور و برادرش جان فی نامور ساخته شده و به عنوان یک کمدی سیتکام آمریکایی پخش شده است. تینا فی نامور در نقش لیز لیمون، الک بالدوین در نقش جک داناغی و تری مورگان در نقش تریسی جوردان از مهم‌ ترین بازیگران این اثر هستند که آن را از سایر موارد جدا می کند.  همچنین این مجموعه توسط تیم تولیدی بسیار قوی و با تجربه ایجاد شده است. برخی از اعضای تیم تولیدی شامل رابرت کارلوک (تهیه کننده اجرای ساتردی نایت لایو) و لورن مک‌کارتی (خالق سریال Seinfeld) هستند که یک شاهکار تلویزیونی را خلق کرده اند.

30 Rock با استفاده از کمدی سیاه، به روابط بین افراد در صنعت تلویزیون، مشکلات منتقدین، فرهنگ پاپ و مسائل دیگری که در حالت عمومی جامعه وجود دارند، اشاره می کند. همچنین این مجموعه با شخصیت های استثنایی خود از جمله لیز، جک، تریسی جوردان بیش از پیش به شهرت رسیده است. این مجموعه در طول ۸ فصل ۱۳۸ قسمت را به نمایش گذاشت که مدت زمان هر قسمت از حدود ۲۲ تا ۲۵ دقیقه متغیر بوده است. شروع پخش این مجموعه در اکتبر سال ۲۰۰۶ انجام شده و پایان قسمت آخر از فصل هشتم هم در ژانویه ۲۰۱۳ بوده است.

 

نقد سریال 30 Rock

30 Rock برای عملکرد خود در طول فصل‌ های مختلف به بیش از ۲۰ جایزه معتبر دست یافته است. ۱۱ جایزه امی برای بهترین نمایش تلویزیونی کمدی و جایزه گلدن گلوب برای بهترین مجموعه کمدی نمونه ای از این موارد است. ناگفته نماند که ۲ جایزه سکرین آکتورز گلد برای بازیگران الک بالدوین و جان هام هم در نظر گرفته شده است. این مجموعه به دلیل نوآوری، شخصیت‌ های قوی و فضای کمدی منحصر به فرد به طور گسترده ‌ای تحسین شده و به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های تلویزیونی کمدی در تاریخ شناخته می‌ شود. بر اساس رتبه ‌بندی سایت IMDb این مجموعه با امتیاز ۸.۲ از ۱۰ توانسته رضایت بخش زیادی از مخاطبان را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.