دانلود سریال
Grace and Frankie

1493 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 54374
10
/
8.2
IMDB Rating
94
/
94
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Grace and Frankie
دانلود سریال Grace and Frankie

خلاصه داستان سریال Grace and Frankie

Grace and Frankie یک مجموعه کمدی تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۵ از شبکه Netflix پخش شد. داستان این سریال حول محور زندگی ۲ زوج می‌چرخد؛ گریس (نقش بازیگری جین فوندا) و فرانکی (نقش بازیگری لیلی تاملین) که پس از ۴۰ سال ازدواج، شوهران آن ها اعلام کرده ‌اند که با همدیگر خداحافظی می‌ کنند و قصد دارند به عنوان یک زوج جدید با هم زندگی کنند. این اتفاق برای گریس و فرانکی ناگهانی و سخت است؛ اما همین اتفاق باعث می‌ شود که این دو زن با هم آشنا شوند و رابطه ‌ای صمیمی با یکدیگر برقرار کنند.

این ۲ زن به طور کامل با هم متفاوت هستند؛ گریس یک زن ثروتمند و موفق است که همیشه هر چیزی را که می ‌خواهد در زندگی خود به دست می‌ آورد؛ اما فرانکی یک هنرمند که سبک زندگی آزاد و بدون تعهدی دارد.Grace and Frankie  به شیوه ‌ای جذاب و با حضور بازیگرانی با تجربه، درام، کمدی و عاشقانه را با هم ترکیب کرده و در مورد چالش‌ هایی که این ۲ زن در زندگی با هم دارند، صحبت می ‌کند.

 

سریال Grace and Frankie

Grace and Frankie به کارگردانی مارتا کافن و هوارد جوردان ساخته شده است. نویسندگان این اثر مارتا کافن، هوارد جوردان، لیز فلانگان، آلکسا جونز و نید زامبی هستند. بازیگران بسیار مشهوری همچون جین فوندا، لیلی تاملین، مارتین شین، سم واترستون و بروکلین دوک در این مجموعه ارزشمند حضور دارند که اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد. این مجموعه در ۶ فصل با ۹۴ قسمت به پایان رسیده است و با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین و مخاطبان همراه بوده است. این نمایش تلویزیونی در ژانر کمدی، درام و عاشقانه قرار دارد.

این داستان به شیوه‌ای طنز آلود، مسائل جدی را مطرح می‌کند و با برخورداری از بازیگرانی بسیار با تجربه، احساسات مختلف را در بین مخاطبان به وجود می‌آورد. هر قسمت Grace and Frankie در حدود ۲۸ تا ۳۰ دقیقه طول دارد که این زمان مناسب برای یک داستان کمدی به شمار می ‌آید. در مورد زمان پخش فصل اول نیز می توان گفت این سریال در سال ۲۰۱۵ روانه‌ نتفلیکس شد و هر قسمت آن در روز های جمعه منتشر می‌ شد؛ از آن زمان به بعد، هر یک از فصل ‌های دیگر نیز در تاریخ‌ هایی مشخص منتشر شده ‌اند. خوشبختانه امکان دانلود فصل های مختلف این مجموعه فراهم شده که می توانید برای دانلود آن دست به کار شوید. 

 

نقد سریال Grace and Frankie

Grace and Frankie از نظر منتقدین و مخاطبان بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین سریال ‌های کمدی در دهه اخیر شناخته شده است. از بین جوایزی که این اثر کسب کرده، می ‌توان به برنده شدن در ۲ دوره متوالی Emmy Awards (جایزه امی) در سال ‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لیلی تاملین اشاره کرد. همچنین این مجموعه برای برنده شدن در جایزه Golden Globe (گلدن گلوب) برای بهترین بازیگر زن در یک سریال کمدی نیز نامزد شده است. از نظر رتبه بندی این اثر امتیاز ۸.۳ از ۱۰ را در وب سایت IMDb به دست آورده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.