دانلود سریال
Acapulco

1368 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6677
10
/
7.7
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Acapulco
دانلود سریال Acapulco

خلاصه داستان سریال Acapulco

همه چیز در این مجموعه تلویزیونی بر اساس رویای یک مرد جوان شکل گرفته و به واقعیت می پیوندد. این مرد جوان در سریال Acapulco، فردی مکزیکی است که به شغل دلخواه خود رسیده و رویایی که در مورد شغلش داشته، محقق شده است. این مرد مکزیکی، یک عمر را منتظر آن بوده که به شغلش برسد و همیشه خود را در این موقعیت تصور می کرده است. شغلی که او برازنده خود می دانست و آرزوی آن را داشت، در یکی از گرم ترین استراحتگاه های کره زمین برای او به واقعیت پیوست. 

این مرد جوان مکزیکی گمان می کرد حالا که به این جایگاه رسیده و در یکی از استراحتگاه های آکاپولکو مشغول به کار شده، دیگر به نقطه امنی رسیده و می تواند زندگی اش را به خوبی اداره کرده و ادامه دهد. همه چیز در Acapulco، در ابتدا خوب پیش می رفت تا اینکه معلوم شد هر آنچه که در رویای این فرد مکزیکی بود، چندان هم جالب به نظر نمی رسید و اوضاع آنقدر ها هم راحت نبود. او تصور می کرد کار هایی که قرار است انجام دهد، ساده هستند؛ اما کم کم پیچیدگی و وخامت اوضاع مشخص شد. 

 

سریال Acapulco

این مجموعه تلویزیونی که محصولی مشترک از کشور های اسپانیا و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده، ژانر کمدی را در خود جای داده است. کل محتوای داستان آکاپولکو، کمدی بوده و می تواند ساعات زیادی، مخاطب و بینندگان را سرگرم کند. البته لازم است این موضوع را هم مد نظر خود قرار دهید که تمامی سکانس های Acapulco، مناسب تمامی افراد نبوده و بهتر است اشخاص زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. کارگردانی آکاپولکو به عهده فردی به نام ادواردو کیسنروس بود که کار خود را به خوبی انجام داد. 

می توان از انریکه آریزون، دامیان آلکازار و فرناندو کارسا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه کمدی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی در 2 فصل و 10 قسمت ساخته شده که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. اولین قسمت از Acapulco در تاریخ 8 اکتبر سال 2021 تولید شده، روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. بسیاری از سکانس های این سریال در مکزیک ضبط و تصویربرداری شده اند. 

سازنده اصلی آکاپولکو فردی به نام ریچارد شپارد است که وظیفه ساخت و تولید تمامی قسمت ها را به عهده داشت. 

 

نقد سریال Acapulco

این مجموعه تلویزیونی کمدی توانسته با داستان جذابی که در هر 2 فصل از خود ارائه داده و آن را برای بینندگان به نمایش گذاشته، نظر بسیاری از افراد را نسبت به خود جلب کند. می توان چنین مسئله ای را از امتیازی که سایت معتبر و جهانی IMDB برای Acapulco در نظر گرفته متوجه شد. این سریال توانسته از این سایت، امتیاز 7.6 را از آن خود کرده و در جایگاه مناسبی که مستحق آن بود، قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.