دانلود سریال
Big Nate

1029 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 562
10
/
7.1
IMDB Rating
46
/
46
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Big Nate
دانلود سریال Big Nate

خلاصه داستان سریال Big Nate

این انیمیشن در مورد پسری بسیار بازیگوش است که در سن نوجوانی قرار داشته و سعی می کند بین کار های خانه و مدرسه اش هماهنگی ایجاد کند تا بتواند به بقیه جنبه های زندگی اش هم بپردازد. این پسر در سریال Big Nate، نیت نام داشته و در کلاس ششم درس می خواند تا بتواند رشد کرده و به کلاس هفتم برود. از آنجایی که او فردی بسیار هیجانی و جالب است، دوست های زیادی دارد؛ اما از میان آن ها، 2 فرد با نام های تدی و فرانسیس به عنوان دوست های صمیمی او محسوب می شوند و کار های زیادی را با همدیگر انجام می دهند. 

با وجود اینکه این 3 دوست برخی از اوقات با هم جور نیستند و شاید بحث هم کنند، اما همچنان همدیگر را دوست دارند و سعی می کنند زمان زیادی را با هم بگذرانند. ماجرای اصلی در این انیمیشن روی نیت است که چالش های بسیاری را تجربه می کند؛ اما همچنان سعی دارد به بازیگوشی های خود ادامه دهد و از کنار این چالش ها با قدرت رد شود. او در Big Nate، چالش های جداگانه ای را هم در خانه و هم در مدرسه اش تجربه می کند. علت وجود بسیاری از این چالش ها، همان دردسر هایی است که خودش دلیل اصلی آن ها است. 

 

سریال Big Nate

این مجموعه تلویزیونی که با نام بیگ نیت یا همان نیت بزرگ شناخته می شود، ژانر های کمدی، ماجراجویانه و همچنین خانوادگی را در خود جای داده و مناسب بسیاری از سنین نیز است. کارگردانی این انیمیشن جذاب به عهده افرادی با نام های کیمبرلی میلز و جیم مورتنسن بود. کمپانی نیکلدئون انیمیشن استودیوز به عنوان تولیدکننده اصلی Big Nate شناخته می شود. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی بر اساس کمیکی با نام استریپ که اثری از لینکلن پیرس است، نوشته شد. وظیفه نوشتن داستان بیگ نیت به عهده بنجامین لاپیدس و سارا آلن بود. 

می توان از رایان دبلیو گارسیا، جک بلک، مایکل ریوکین، چاندنی پارخ، بن ژیرو و چستر راشینگ به عنوان برخی از هنرمندانی نام برد که وظیفه صداپیشگی به جای شخصیت های این سریال را به عهده داشتند. بیگ نیت به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 25 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های Big Nate به عهده شبکه های پارامونت پلاس و سی بی اس آمریکا بود. اولین قسمت از بیگ نیت در تاریخ 17 فوریه سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Big Nate

از همان قسمت ابتدایی که روی شبکه قرار گرفته و پخش شد، این انیمیشن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و نظرات مثبت زیادی را به خود دیده است. بسیاری از این نظرات مثبت در حیطه داستان جذاب و شخصیت پردازی های عالی بیگ نیت بودند. با توجه به همین مسائل بود که Big Nate توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB به امتیاز 8.7 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.