دانلود سریال
From از جانب

2526 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 55518
10
/
7.7
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال From (از جانب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال From (از جانب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال داستان From

داستان From برگرفته از تخیلات نویسنده است و به شرح و تصویر پردازی یک شهر می‌ پردازد که در آمریکا میانه قرار دارد. این شهر کابوس آمیز قوانین خاص خود را دارد و هر کس که وارد آن شود، به دام می افتد. ساکنان این شهر به صورت ناخواسته تلاش می‌کنند تا به زندگی خود ادامه دهند و راهی برای خروج از آن پیدا کنند. در این میان افراد گرفتار موجودات وحشتناک می شوند که در جنگل ‌های اطراف شهر پنهان هستند و با غروب آفتاب خود را نشان می دهند. شهروندان این شهر هیچ کدام اهل آن جا نیستند و هر کدام به نحوی در آن گرفتار شده اند و به هیچ وجه نمی توانند از آن خارج شوند. 

در From شما با موجودات اهریمنی و انسان نما رو به رو می شوید که شب ها هر کس را که بیرون از خانه باشد، تکه پاره می‌ کنند. مردم از طریق طلسم های خاصی که در خانه آویزان کرده ‌اند، مانع ورود این موجودات به خانه ها می شوند؛ اما این هیولا ها می توانند ساکنان خانه را فریب دهند و بیشتر از همه کودکان گول حرف آن ها را می خورند. این مجموعه تلویزیونی ترسناک به شرح زندگی خانواده متیوز می پردازد که راه خود را گم کرده و به صورت ناگهانی وارد این شهر شده اند. این خانواده با گذشت زمان می پذیرند که برای زنده ماندن باید مانند مردم شهر رفتار کرده و از قوانین موجود پیروی کنند.

 

سریال From

این سریال یک ماجرای علمی، تخیلی و وحشت آور را به تصویر می کشد که برای بینندگان بسیار ترسناک است. به همین دلیل دیدن آن به افرادی توصیه می شود که به این داستان ها علاقه دارند. نویسنده From آقای جان گریفین بوده و تهیه کنندگی آن توسط مایکل ماهونی انجام شده است. کشور سازنده این سریال جذاب ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است. از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی می توان به هارولد پرینو، کاترین ساندینو مورنو، یون بیلی، دیوید آلپای، الیزابت ساندرز، شان ماجومدر، اسکات مک کورد، ریکی هی، کلویی وان لندشوت، سایمون وبستر و... اشاره کرد. From در 2 فصل و ۱۸ قسمت ساخته شده که زمان اجرای هر قسمت ۴۵ تا ۵۵ دقیقه است. محل اصلی فیلمبرداری این مجموعه جذاب نوا اسکوشیا و کانادا است. کمپانی های AGBO  و MGM Studios تولید این مجموعه را بر عهده داشته اند. این نمایش تلویزیونی در ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ از شبکه ایکس روی آنتن رفت.

 

نقد سریال From

منتقدان نسبت به جلوه ‌های بصری این مجموعه فوق العاده واکنش ‌های مثبتی نشان داده اند. استفاده از منظره های جذاب جنگل باعث شده داستان ترسناک و تاریک تر به نظر برسد که این مورد نیز بسیار مجذوب کننده است. بیننده با دیدن سریال به راحتی می تواند با شخصیت ها ارتباط برقرار کند و همچنین بازیگران نمایش فوق ‌العاده ‌ای از خود نشان می دهند. From توانسته نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال های تلویزیونی و بهترین سریال تلویزیونی ترسناک باشد. امتیاز این مجموعه در سایت Imbd طبق نظر کاربران 7.8 از 10 بوده که نشان دهنده عملکرد رضایت بخش آن از دید مخاطبان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.