دانلود سریال
Minx مینکس

1515 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11636
10
/
7.6
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Minx (مینکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود سریال Minx (مینکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه داستان سریال Minx

این مجموعه تلویزیونی که مینکس نام دارد، داستان زندگی و کار های فردی را به تصویر می کشد که همیشه حقوق زنان را در جامعه ای که بویی از این ماجرا ها نبرده، برتری می بخشد. این فرد در سریال Minx، شخصی است که در دهه 1970 می زیسته و جایی که او برای زندگی اش انتخاب کرده بود، یکی از شهر های پر زرق و برق آمریکا بود. این شهر پر زرق و برق که ظاهر فریبنده ای دارد، لس آنجلس است. این جوان خوش بر و رو که خود را درگیر ظاهر این مکان نکرده، همیشه به فکر باطن آن از لحاظ فرهنگی بوده و قصد داشته همه چیز را بهبود بخشد. 

در جامعه ای که بیشتر به مردان بها داده می شود، فمینیست بودن کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. این شخص جوان تمام سعی خود را در این کرده و در هیچ روزی پا پس نکشیده است. او در سریال Minx، برای آنکه کار های خود را موثر تر کند، با یک ناشر که اجاره چندانی هم دریافت نمی کند قرارداد می بندد و کار های خود را آغاز می کند. او برای آنکه مجله های شهوانی خود را تولید کرده و آن ها را میان مردم پخش کند، با این ناشر متحد شده است. پس از این ماجرا بود که این فرد جوان اولین مجله شهوانی خود برای زنان را به دست مردم رساند. 

 

سریال Minx

مینکس، مجموعه تلویزیونی است که در ژانر کمدی ساخته شده است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای تماشای یک سریال، سبک کمدی را انتخاب کنند تا لحظات بسیاری را سرگرم شده و از دیدن آن لذت ببرند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می شود Minx را از دست ندهید. این مجموعه تلویزیونی کمدی به کارگردانی فردی با نام الن راپوپورت تولید شده است. البته وظیفه نویسندگی فیلمنامه آن هم به عهده این فرد بوده است. مینکس محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی نوشته شده است. 

می توان از تیلور زاخار پِرِز، جسیکا لو، جیک جانسون، آوستین نیکولز، مایکل آنگارانو، لنون پرهام و ایدارا ویکتور به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مینی سریال به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. مینکس در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده است؛ با توجه به همین موضوع است که به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از این قسمت های Minx، زمانی حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. همه قسمت ها در لس آنجلس آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه اچ بی او مکس بود. اولین قسمت از مینی سریال مینکس در تاریخ 17 مارس سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Minx

این مجموعه تلویزیونی با داستان جذابی که دارد، توانسته بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و نظر مثبت آن ها را دریافت کند. بر اساس همین موضوع است که سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.7 را کاملا برازنده Minx دانسته و آن را در چنین جایگاه بالایی قرار داده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.