دانلود سریال
How We Roll

862 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 629
10
/
5.4
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال How We Roll
دانلود سریال How We Roll

خلاصه داستان سریال How We Roll

این مجموعه تلویزیونی که این ماییم دیگه نام دارد، داستان زندگی مردی را روایت می کند که به تازگی از کار خود اخراج شده و حالا باید زندگی اش را با همین روال پیش ببرد. این مرد در سریال How We Roll، با نام تام اسمال وود شناخته می شود. تام اسمال پس از اخراج شدن از کارخانه خودروسازی، باید کار دیگری را برای خود انتخاب کند تا از این طریق، خرج خود و خانواده اش را فراهم آورد. البته این مرد که 35 سال سن دارد، همیشه در رویای بازیکن بولینگ شدن بود و دوست داشت در این حرفه، یکی از بهترین بازیکن ها شود. 

تام اسمال وود، خود را محدود به سن و سال ندید و سعی و تلاش خود را کرد تا رویایی که همیشه در ذهن داشت را به واقعیت تبدیل کند. او به رویا های خود رنگ واقعیت زده و پس از مدتی تلاش به یکی از بازیکنان بولینگ تبدیل شد. البته در سریال How We Roll، او در این مسیر سختی های زیادی را تحمل کرد تا هم برای خود و هم برای خانواده اش مفید واقع شود. اینکه تام اسمال وود مسیر رویایی خود برای زندگی اش را دنبال کرد، بر اساس خودخواهی نبود و در این بین برای تامین مخارج خانواده اش هم از هیچ تلاشی دست نکشید. 

 

سریال How We Roll

بسیاری از افراد این مجموعه تلویزیونی را با نام SmallWood هم می شناسند. این ماییم دیگه به کارگردانی افرادی با نام های بتسی توماس، مارک سندروسکی و فیل لوئیس، به صورت مشترک ساخته شده است. ژانر های کمدی و درام، سبک های اصلی How We Roll را تعریف کرده و در بر می گیرند. این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. مارک گراس، تامی جوناگین و مایکل گلوبرن به صورت مشترک، داستان فیلمنامه این سریال که بر اساس زندگی واقعی فردی به نام تام اسمال وود است را نوشتند. 

می توان از کیتی لوز، پیت هولمز، جولی وایت، تاج ماوری، مت مک کارتی، میسون ولز، جن کوبر، آماندا پرز و شای مک براید به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این ماییم دیگه به ایفای نقش پرداخته اند. کمپانی های های مام پروداکشنز، هوریکن پروداکشنز و تری ریورز اینترتینمنت، به عنوان تولیدکنندگان اصلی این مجموعه کمدی شناخته می شوند. How We Roll در یک فصل و 11 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 31 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این ماییم دیگه به عهده شبکه سی بی اس آمریکا بود. این مجموعه تلویزیونی برای اولین بار در تاریخ 31 مارس سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال How We Roll

این سریال توانسته بر اساس رای و نظر بینندگان در سایت IMDB امتیاز 5.3 را از آن خود کند. چنین امتیازی برای مجموعه ای کمدی و درام چندان امتیاز مناسبی تلقی نمی شود. به هر حال How We Roll توانست نامزد دریافت جایزه در یکی از جشنواره های بین المللی شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.