دانلود سریال
Killing It کارکشته

1064 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 4130
10
/
7.3
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Killing It (کارکشته) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Killing It (کارکشته) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Killing It

داستان Killing It درباره یک مرد است که علاقه زیادی به حیوانات دارد و در دامپزشکی توانایی فوق العاده ای به دست آورده است. به همین دلیل، هیچ کس نمی تواند به این مسئله شک داشته باشد که کیم سو هیون یکی از حرفه ای ترین قاتل ها در سراسر دنیا باشد. یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه کیم سو است که در ظاهر خود را به عنوان مدافع حقوق حیوانات می داند و از این طریق هویت واقعی خود را پنهان می کند؛ اما در حقیقت او توانسته با مهارت و دقت زیادT هویت واقعی خود را پنهان کند. کیم سو به عنوان یک سایه قاتل شناخته می شود که توسط سازمان ها و افراد خاص برای کشتن اشخاص قدرت مند استخدام می‌ شود. 

در داستان  Killing Itاین طور به نظر میرسد که برخی از مشکلات فقط به دست کیم سو در دنیا قابل حل است. در مقابل، شخصیت دیگری به نام دو هیون جین، یک کارگاه سر سخت است که ظاهر سردی دارد و روحیه همدلی او مشخص نمی شود؛ اما او به راحتی می تواند مهارت و غریزه خود را در حل پرونده های قتل های سریالی به کار بگیرد که همه آن ها به کیم سو می رسند؛ در واقع، دو هیون جین به این نتیجه رسیده است که قاتل زنجیره ‌ای معروف کیم سو است؛ اما او باید بتواند هویت و گذشته زندگی کیم را با دقت بررسی کند و قاتل بودن او را به اثبات برساند. توانایی عجیب کیم سو در پنهان کردن واقعیت ها و ظاهر بی روح دو هیون، باعث ایجاد گره های مختلف در روند این داستان می شود و چالش ‌های گوناگونی برای این دو شخصیت ایجاد می‌ کند که هر کدام برای رسیدن به هدف خود باید بتوانند آن ها را رفع کنند.

 

سریال Killing It

مجموعه Killing It در ژانر فیلم های دلهره آور و جنایی قرار دارد. نویسنده فیلمنامه این نمایش تلویزیونی هیجانی، سون هیون سو و چو میونک جین است‌. همچنین کارگردانی این سریال توسط نام سونگ وو و آن جی سوک انجام شده است. بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی Killing It جانگ کی-یونگ و نانا هستند. این مجموعه در کشور کره جنوبی ساخته شده و شرکت سازنده آن استودیو دراگون است. زبان اصلی این نمایش کره ای بوده و در ۱۲ قسمت ساخته شده که مدت زمان پخش هر قسمت ۶۰ دقیقه است. این مجموعه اولین بار در ۲۳ مارس ۲۰۱۹ از شبکه او ان سی پخش شد و در ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ پایان یافت.

 

نقد سریال Killing It

داستان Killing It توانسته نظر مثبت منتقدان بسیاری را به خود جلب کند. البته برخی از منتقدان به اغراق های موجود در این داستان اشاره کرده و آن را کمی دور از واقعیت دانسته ‌اند. مخاطبانی که به ژانر های دلهره آور و ترسناک علاقه دارند، برای این مجموعه امتیازات بیشتری در نظر گرفته اند. البته این مجموعه توانسته در بسیاری از جشنواره ها و جایزه های بین المللی در لیست نامزد های بهترین ها قرار بگیرد. در سایت Imbd امتیاز ثبت شده برای این مجموعه ۷.۲ از ۱۰ است که نشان دهنده رضایت بالا مخاطبان از Killing It است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-06 12:12:58
    خنده داره ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.