دانلود سریال
Duncanville

1034 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2431
10
/
6.3
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Duncanville
دانلود سریال Duncanville

خلاصه داستان سریال  Duncanville

انیمیشن تلویزیونی Duncanville درباره زندگی یک پسر ۱۵ ساله به نام دانکن هریس است که به طور معمول تصمیم ‌گیری ‌های بدی دارد و به همین دلیل، اتفاقات بدی برای او رخ می ‌دهد. در کنار دانکن مادر و آنی همراه با خدمتکار آن ها نیز زندگی می ‌کند. متری علاقه زیادی دارد تا یک روز کارآگاه شود؛ اما همیشه باید خراب کاری‌ های دانکن را ببیند. پدر دانکن تلاش می ‌کند تا رابطه خوبی با او داشته باشد و نقش پدری بهتری ایفا کند. در واقع، تلاش می کند چیز هایی که خود او تجربه نکرده، برای فرزندش فراهم کند. خواهر ۱۲ ساله دانکن کیمبرلین نام دارد که شخصیت عصبانی و دست و پا چلفتی دارد و در حال گذراندن مراحل نوجوانی است.

خواهرخوانده دیگر دانکن که آسیایی بوده، جینگ نام دارد و یک کودک باهوش ۵ ساله است که با آن سن به دانکن مشاوره‌ های مختلف می ‌دهد. از دیگر شخصیت ‌های حاضر در این سریال می ‌توان به دوستان دانکن، یانگزی، گرگ و بکس، همسایه هریس، دیگ، پدر بد اخلاق جک، استن تمن که برادر کلاه بردار آنی است و دیک اشاره کرد. داستان کلی Duncanville حول محور اتفاقات میان دانکن و هر یک از این شخصیت ‌ها است که با یکدیگر نمایش های خنده دار مختلفی را شکل می ‌دهند.

 

سریال Duncanville

مجموعه تلویزیونی Duncanville در دسته انیمیشن بزرگسالان قرار دارد و یک کمدی متحرک است که توسط مایک اسکالی، امی پولر و جولی تاکراسکالی ساخته شده است. صداپیشگان این انیمیشن جذاب و طنز آمیز تای بورل، زاک چری، ریکی لیندهوم، یاسر لستر، بتسی سودارو، جوی عثمانسکی، امی پولر و ... هستند. تهیه کنندگان اصلی این انیمیشن اندو جردن، جرون هورتون و سونگ یانگ جی هستند. کشور اصلی سازنده آن ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی انگلیسی است. Duncanville در 3 فصل و ۳۹ قسمت ساخته شده که زمان پخش هر قسمت از آن ۲۲ دقیقه است. شرکت حامی تولید این انیمیشن نیز Arts Entertainment بوده است. این انیمیشن برای اولین بار در ۱۶ فوریه ۲۰۲۰ از شبکه فاکس و هولو روی آنتن رفت و در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲ پایان یافت.

 

نقد سریال Duncanville

انیمیشن تلویزیونی Duncanville توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و بسیاری از افراد، امتیازات مثبت مختلفی برای آن در نظر گرفته اند. از این امتیاز ها می‌ توان به انتخاب صدا پیشگان حرفه ‌ای، طراحی کارتونی و جلوه‌ های ویژه بسیار با کیفیت و داستان جذاب اشاره کرد. البته این نمایش توانسته جوایز مختلفی را نیز، از آن خود کند. از جمله افتخارات این انیمیشن می ‌توان به انتخاب آن به عنوان بهترین سریال جدید حوزه برنامه نویسی برای نوجوانان اشاره کرد که نامزد دریافت جایزه Kidscreen شده است. علاوه بر این، جایزه مخصوص تبلیغات، رسانه و روابط عمومی نیز به این انیمیشن تلویزیونی اختصاص پیدا کرده است. داستان جذاب این مجموعه باعث شده جوانان و نوجوانان یا حتی بسیاری از بزرگسالان علاقه زیادی به تماشا آن داشته باشند. طبق نظر بینندگان در سایت Imdb این مجموعه توانسته امتیاز 6.3 از 10 را به دست آورد که نشان دهنده علاقه زیاد کاربران به آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.