دانلود سریال
Shining Girls

1031 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 19076
10
/
7.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shining Girls
دانلود سریال Shining Girls

خلاصه داستان سریال Shining GirlsStar

مجموعه تلویزیونی Shining GirlsStar درباره یک آرشیو دار در شیکاگو است که کربی مزارچی نام دارد و در روزنامه سان تایمز کار می‌ کند. کربی  مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته و رها شدهُ اما ضارب او همچنان متواری است. در حال حاضر، او از این وضعیت دچار آسیب‌ های روانی مختلفی شده و در تلاش است تا واقعیت ‌های زندگی خود را تغییر دهد و آن ها را درک کند. او همچنان در پی یافتن فردی است که او را تا حد مرگ کتک زده و حالا قتلی را کشف کرده که به ماجرا کتک خوردن خود شباهت زیادی دارد. او از یک خبرنگار در دن ولاسکز کمک گرفته و همراه او پرونده‌ های سرد قتل ‌های مشابهی را کشف کرده است. در نهایت، او به یک قاتل سریالی مرموز می‌ رسد.

در ادامه Shining GirlsStar مشخص می‌ شود که واقعیت مدام در حال تغییر است و این تغییرات از کوچک به بزرگ اتفاق می ‌افتد که بسیار عجیب و هیجان انگیز هستند. اثرات عمیق ناشی از حمله وحشیانه بر روی کربی در مجموعه دختران درخشان همچنان با او همراه است و پیامد های دشواری برای او ایجاد می‌ کند که کربی برای ادامه زندگی باید بتواند با آن ها کنار بیاید. در حالت کلی، شباهت این مجموعه تلویزیونی به داستان ‌های سایر سریال‌ ها نیز زیاد است، اما جزئیات آن و ویژگی ‌های شخصیت قهرمان اصلی باعث شده جذابیت داستان افزایش پیدا کند.

 

سریال Shining GirlsStar

نمایش تلویزیونی Shining GirlsStar در سال ۲۰۲۲ در ژانر جنایی، رازآلود و درام ساخته شده که کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده میشل مک لارن است. دختران درخشان نوشته لورن بیکز، یک رمان هیجانی است که در سال ۲۰۱۳ چاپ شده و طرفداران زیادی پیدا کرده بود که مک لارن آن را در قالب یک مینی سریال ۸ قسمتی طراحی کرد. از بازیگران اصلی این مجموعه می‌توان به الیزابت ماس، واگنر مورا، فیلیپا سو، کریس گچ، امی برنمن و جیمی بل اشاره کرد‌. ساخت Shining GirlsStar در ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. همچنین هر قسمت از این مجموعه در زمان ۴۱ تا ۵۹ دقیقه پخش شده که برای تماشاگر خسته کننده نیست. این نمایش تلویزیونی برای اولین بار در ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ از شبکه +Apple TV روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. شرکت ‌هایAppian way productions وMCR  وظیفه تولید دختران درخشان را بر عهده داشتند.

 

 

نقد سریال Shining GirlsStar

مجموعه تلویزیونی Shining GirlsStar توانسته مورد توجه مخاطبان و منتقدان بسیار زیادی قرار بگیرد و نظرات‌ مطلوبی را به خود اختصاص دهد. عملکرد ماس در این مجموعه جزء نکات برجسته آن بوده و مد نظر منتقدان نیز قرار گرفته است. علاوه بر این، دختران درخشان چه در رمان و چه در سریال، جذابیت زیادی داشته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته یکی از انتقاد های وارد شده به این مجموعه تفاوت میان تفسیر نمایش با تفسیر کتاب است که برخی از منتقدان به آن اشاره کرده ‌اند. این تفاوت نیز باعث افزایش جذابیت ‌های مجموعه دختران درخشان برای کاربران شده است. کسب امتیاز 7.4 از 10 در سایت IMDB برای این مجموعه، نشان دهنده رضایت مخاطبان آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.