دانلود سریال
Silverpoint سیلور پوینت

1149 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 795
10
/
7
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Silverpoint (سیلورپوینت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Silverpoint (سیلورپوینت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Silverpoint

داستان این مجموعه تلویزیونی که سیلور پوینت نام دارد، روایتی از ماجراجویی های شگفت انگیز و کمی دلهره آور چند نوجوان است. تعداد این بچه ها در سریال Silverpoint، 4 نفر است که هر کدام از آن ها شامه ای قوی در کار های کارآگاهی دارند. آن ها دور هم جمع شده و گروهی ماجراجویانه را تشکیل داده اند. این 4 بچه بازیگوش، با همدیگر در یک اردوگاه قرار گرفته اند و روز هایشان را سپری می کنند. هیچ کدام از آن ها نمی توانند از این شامه قوی خود استفاده نکنند و در اردوگاهی که قرار دارند، آرام بمانند. 

حالا آن ها با توجه به ویژگی های شخصیتی که دارند، وسیله ای عجیب و غریب را در اردوگاه خود پیدا می کنند. در واقع آن ها اعتقاد دارند که این شیء را کشف کرده و به همین دلیل لازم است تحقیقاتی را روی آن انجام دهند. تحقیقات این بچه ها در سریال Silverpoint تا جای باریک کشیده می شود و به نظر می رسد این وسیله ای که در دست دارند، نشانه ای است تا به داستان اصلی برسند. داستانی که پشت این ماجرا قرار دارد، مربوط به 4 کودکی می شود که حدود 20 سال پیش، به صورت بسیار مرموزانه ناپدید شده اند و کسی آن ها را پیدا نکرده است. 

 

سریال Silverpoint

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که سیلورپوینت نام دارد، به صورت مشترک انجام شد. این وظیفه را افرادی با نام های استیون اندرو و لی والترز به عهده داشتند. آن ها توانستند سیلورپوینت را با توجه به مهارت های کارگردانی خود تا جایگاه مناسبی برسانند. Silverpoint در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند. ترور کلین فردی است که تهیه کنندگی این مجموعه را به عهده داشت. 

می توان از آویف هاقس، کریش میسرا، الیور کانلیف، مایا سیلوستون، کتی بایرن، جردن آدن، د نیکو گریوس، اسکارلت راینر و جورجیا هیل به عنوان بازیگرانی نام برد که در سیلورپوینت به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی در 2 فصل و 26 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود های Silverpoint به عهده شبکه های سی بی بی سی، زد دی اف و هولو آمریکا بود. 

اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 22 مارس سال 2022 روی شبکه های مختلف آمریکا قرار گرفته و منتشر شده است. کمپانی های سی بی بی سی و زودیاک کیدز به عنوان تولیدکنندگان اصلی سیلورپوینت شناخته می شوند. 

 

نقد سریال سیلور پوینت

با توجه به کارگردانی عالی کارگردان ها و همچنین بازی خوب بازیگران، این مجموعه تلویزیونی تخیلی توانسته خود را به جایگاه بالایی بکشاند. بنا بر همین مسائل و به خصوص داستان جذابی که در فیلمنامه Silverpoint قرار گرفته، بینندگان بسیاری نظر مثبت خود را برای آن اعلام کرده اند. چنین نظرات مثبتی در نهایت منجر به امتیاز 7 از 10 در سایت IMDB شده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.