دانلود سریال
Clark

789 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12683
10
/
7.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Clark
دانلود سریال Clark

خلاصه‌ داستان سریال Clark

نمایش تلویزیونی Clark  درباره زندگی نامه یک خلافکار بد نام سوئدی ساخته شده که کلارک اولوفسون نام دارد. شما در این مجموعه علاوه بر این که با سرقت بانک نورمالمستورگ آشنا می‌ شوید، دلیل به وجود آمدن سندروم استکهلم را نیز خواهید شناخت. این مجموعه تمام زندگی اولوفسون را نشان می ‌دهد که از کودکی تا بزرگسالی چه اتفاقاتی در زندگی او افتاده است. اولوفسون به عنوان یک شهروند سوئدی دزدی را از سنین نوجوانی شروع کرد و سپس وارد فعالیت های قاچاق شد. پس از این که شروع به آزار و اذیت مردم کرد و قتل‌ های متعددی انجام داد، پرونده او سنگین ‌تر شد که در مجازات آن ۴۰ سال حکم زندان گرفت.

مجموعه داستانی Clark  به عنوان یک نمود واقعی از زندگی نامه کلارک ساخته شده که خشن و طنزآمیز است. داستان ابتدا با فلش بک ‌هایی در زندگی گذشته کلارک شروع شده که بسیار دلهره ‌آور وحشتناک است و سپس وارد زندگی فعلی او می ‌شود. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که زندگی زناشویی کلارک نیز در داستان نشان داده می‌ شود و به همین دلیل، دیدن آن برای کودکان و نوجوانان مناسب نیست. مجموعه تلویزیونی کلارک نشان می ‌دهد که اولوفسون چگونه به گروگان گیری و سرقت بانک می‌ پردازد و چگونه بد نام ترین گانگستر سوئد باعث ایجاد سندروم استکهلم می ‌شود. این سندروم به عنوان یکی از مشکلات روانی شناخته می شود که برخی از افراد به دلایل گوناگون دچار آن هستند و می توانند دست به انجام کارهای خطرناک بزنند.
 

سریال Clark

مینی سریال Clark در دسته مجموعه‌ های کمدی، جنایی، اکشن، درام، معمایی هیجانی قرار دارد که توسط یوناس اوکرلوند کارگردانی شده است. فصل اول این مجموعه در ۶ قسمت ساخته شد و در سال ۲۰۲۲ انتشار یافت. فیلمنامه این مجموعه اثر یوناس اوکرلوند، پیتز آرنیوس و فردریک آگتافت است. از بازیگران اصلی این مجموعه می ‌توان به افرادی مثل بیل اسکاشگورد، ساندرا ایلار، ویللهم بلومگرن، پیتر ویتانن، لوکاس وتربرگ، هانا بیورن، کولبجورن اسکارشگارد، ایزابل گریل، لوکاس وتربرگ و... اشاره کرد. این سریال در کشور سوئد ساخته شده و زبان آن سوئدی است. زمان پخش هر قسمت از Clark  حدود ۴۵ دقیقه بوده و شبکه منتشر کننده آن نتفلیکس است. تماشای این نمایش تلویزیونی محدودیت سنی ۱۶ سال دارد.
 

نقد سریال Clark

نمایش تلویزیونیClark  نظرات مثبت و استقبال گسترده منتقدان را در پی داشت و از نظر ویژگی ‌های مختلف مثل اجرای فوق العاده، داستان واقعی، شخصیت پردازی ‌های گوناگون، نحوه کارگردانی، ارزش های تولید و فیلمنامه توانست تحسین عمومی را کسب کند. منتقدان دیدن این سریال را برای بسیاری از افراد توصیه کردند و آن را جزو آثار مهم چند سال اخیر تلویزیون دانسته ‌اند. کلارک به عنوان جنجالی ‌ترین شخصیت تاریخ معاصر سوئد و ایجاد کننده سندروم استکهلم که به معنای داشتن پیوند روانی با گروگان در هنگام اسارت است، در این مجموعه به طور کامل معرفی می ‌شود. این نمایش تلویزیونی توانسته محبوبیت زیادی در میان مخاطبان پیدا کند و با کسب امتیاز 7.4 از 10 در سایت Imdb، عملکرد مطلوب خود را از نظر تماشاگران ثابت کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.