دانلود سریال
Man vs. Bee

1644 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 32198
10
/
6.7
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Man vs. Bee
دانلود سریال Man vs. Bee

خلاصه داستان سریال Man vs. Bee

مرد در مقابل زنبور که نام این مجموعه تلویزیونی است، داستانی جذاب در مورد مردی است که قصد دارد در قصر یا بهتر است بگوییم کاخی بسیار مجلل شروع به کار کند. این مرد در سریال Man vs. Bee، تمامی شرایط کاخ را پذیرفته و پس از ماجرا های ابتدایی، وارد این مکان با شکوه و مجلل می شود. دلیل استخدام او برای این قصر بی نظیر آن است که از آنجا مراقبت کند و در واقع نگهبان آن باشد. این محافظت و نگهبانی باید به گونه ای باشد که هیچ جای نفوذی در آن وجود نداشته باشد؛ در غیر این صورت، برای این مرد میانسال اوضاع بدی به وجود می آید. 

به نظر می رسد تا این بخش از ماجرا همه چیز بسیار عادی و معمولی باشد؛ اما چیزی که توانسته داستان اصلی را به خود اختصاص دهد، ماجرای زنبوری است که در این عمارت رفت و آمد می کند. این مرد نگهبان در ابتدا گمان می کرد زنبوری که در عمارت حضور دارد، زنبوری بسیار عادی بوده و همانند دیگر حشره ها است؛ اما کم کم متوجه وخامت اوضاع می شود. او در سریال Man vs. Bee، در نبردی سنگین با این زنبور قرار می گیرد و سعی می کند تا برنده بیرون بیاید. این جنگ تن به تن میان نگهبان و زنبور قطعا خسارت هایی را هم به دنبال دارد! 

 

سریال Man vs. Bee

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی به عهده فردی با نام دیوید کر بود که این فرد با مهارت ها و ترفند های خارق العاده خود جلوه های جذابی را به این مینی سریال اضافه کرد. با توجه به همین مسائل است که مرد در مقابل زنبور، به عنوان یکی از مجموعه های موفق شناخته می شود. نویسندگان فیلمنامه این مجموعه افرادی با نام های ویلیام دیویس و روان آتکینسون که بسیاری از افراد او را با نام مستربین می شناسند، بوده اند. Man vs. Bee در ژانر های کمدی و خانوادگی ساخته شده است. این مجموعه کمدی محصولی از کشور انگلستان بود و به زبان انگلیسی تولید شد. 

می توان از روآن آتکینسون، جینگ لوسی، جولیان رهیایند توت، ایندیا فولر، آیشا کالا، تام بسدمن، دنیل فیرن و کلاودی بلکلی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مرد در مقابل زنبور به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی کمدی در یک فصل ساخته شده است؛ به همین دلیل به آن مینی سریال گفته می شود. در همین یک فصل 9 قسمت قرار دارد که هر کدام از این قسمت های Man vs. Bee، زمانی حدود 10 الی 12 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی اپیزود های این مجموعه به عهده شبکه نتفلیکس بود. مرد در مقابل زنبور، برای اولین بار در تاریخ 24 ژوئن سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Man vs. Bee

از آنجایی که این مجموعه تلویزیونی کمدی با استقبال نسبتا زیادی از سوی بینندگان رو به رو شد، می توان گفت امتیازی که سایت IMDB به آن داده، کاملا برازنده اش بوده است. امتیازی که سایت IMDB برای مینی سریال Man vs. Bee در نظر گرفت، 6.9 از 10 بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-05 20:57:59
    خنده دار بود 😆
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.