دانلود سریال
Sprung فنر

749 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5884
10
/
8.3
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sprung
دانلود سریال Sprung

داستان سریال Sprung

داستان مجموعه Sprung به شرح و تفسیر زندگی فردی به نام جک می ‌پردازد که یک زندانی سابقه ‌دار است. جک پس از این که از زندان آزاد می ‌شود، به دنبال محل زندگی برای خود می ‌گردد. او به دلیل مشکلاتی که در زندان برای او به وجود آمده، قصد دارد از ادامه کار های خلاف بپرهیزد و یک زندگی ایده آل برای خود آماده کند. در این میان او به دنبال عدم برگشت به زندگی جنایتکارانه دچار چالش می‌ شود و هم سلولی سابق خود را می ‌بیند. دوست جک به او پیشنهاد می‌ دهد در خانه مادرش یک اتاق برای زندگی به او بدهد و در مقابل، جک باید وارد شرکت جنایی آن ها شود. البته جک در ابتدا از ورود به این گروه اجتناب می ‌کند؛ اما پس از این که نمی ‌تواند محل زندگی مناسبی برای خود فراهم کند، پیشنهاد دوست خود را قبول می کند.

مجموعه تلویزیونی Sprung تصمیمات جک و زندگی هم سلولی مشترک سابق او، یعنی روستر را نمایش می ‌دهد. تصمیم به تغییر رویه زندگی توسط جک با شروع دوران بیماری کرونا نیز همراه شده و شرایط را برای او دشوارتر می ‌کند. جک ورود دوباره به شرکت جنایی و کار در کنار جنایتکاران دیگر را برای خود ممنوع کرده بود اما به ناچار مجبور می ‌شود وارد فعالیت های این گروه شود‌. در این میان مشکلات مختلف دیگری نیز برای او به وجود می ‌آید که داستان را پیش می‌ برد. در ادامه جک وارد یک گروه از افراد سابقه‌ دار می ‌شود که در کنار یکدیگر به دنبال استفاده از تخصص ‌های خود جهت تغییر زندگی اند که در این راه موفقیت ‌های زیادی نیز به دست می ‌آورند.

 

سریال Sprung

این مجموعه تلویزیونی در ژانر جرم و جنایت و کمدی ساخته شده که فیلمنامه آن توسط گرگ گارسیا نوشته شده است. علاوه بر این، کارگردانی Sprung نیز بر عهده گرگ گارسیا بوده است. تهیه کنندگان این مجموعه جذاب نیز آرون گرینبرگ و هنری جی لنگ جونیور هستند. از بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی می ‌توان به گرت دیلاهانت، فیلیپ گارسیا، جیمز ارل، شکیرا باررا، کنر گیلیز و مارتا پلیمپتون اشاره کرد‌. کشور مبدا سازنده Sprung  ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این مجموعه در یک فصل و ۹ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت از ۳۵ تا ۴۰ دقیقه متغیر است. این نمایش جذاب در ۱۹ اوت ۲۰۲۲ برای اولین بار از شبکه آمازون فری وی روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. تماشای این مجموعه تلویزیونی محدودیت سنی ندارد و همه افراد می ‌توانند به تماشای آن بپردازند.

 

نقد سریال Sprung

نمایش تلویزیونی Sprung توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و از نظر کارگردانی و نویسندگی امتیازات مثبت زیادی را به دست آورد. شخصیت‌ های بسیار خبره در کنار فیلمنامه جذاب از مهم ترین نقاط قوت این داستان به شمار می ‌روند. مخاطبان نسبت به این مجموعه رضایت خاصی نشان داده ‌اند و آن را از جهات مختلف، ایده آل می ‌دانند. امتیاز این مجموعه در IMDB حدود ۸.۳ از ۱۰ بوده که نشان دهنده بررسی ‌های عمومی مطلوب آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.