دانلود سریال
A Town Called Malice شهری به نام بدخواهی

468 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1483
10
/
6.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Town Called Malice
دانلود سریال A Town Called Malice

خلاصه داستان سریال A Town Called Malice

داستان در دهه 1980 روایت می شود، خانواده لرد ‏دوران اوج جنایی خود را پشت سر گذاشته اند، اما این بدان معنا نیست که آنها نسبت به آن احساس نوستالژی ندارند. جین، جوان ترین عضو خانواده، احساس می کند که توسط خانواده اش نادیده گرفته شده  و به حاشیه رانده شده و فکر می کند آنها از درک هوش و غرایز قتل او ناتوان هستند. جین و نامزدش سیندی پس از اینکه به سختی از یک نبرد بین باندی جان سالم به در می برند، برای فرار از دستگیری به کوستا دل سول اسپانیا می گریزند و خود را درگیر دنیای زیرزمینی محلی می بینند و ناامیدانه تلاش می کنند تا از مشکل جلوگیری کنند. وقتی بقیه لردها در کوستا دل سول به آنها ملحق می شوند و سعی می کنند روزهای هولناک خود را به عنوان سگ های برتر جنایتکار پس بگیرند، اوضاع از آن هم بیشتر داغ می شود.

 

معرفی سریال A Town Called Malice

A Town Called Malice یک مجموعه تلویزیونی جنایی و هیجانی بریتانیایی است که توسط نیک لاو برای Sky Max ساخته شده است. این سریال در تاریخ 16 مارس 2023 برای اولین بار پخش شد و مجموعه کامل قسمت ها در NOW در دسترس قرار گرفت. جک روآن در نقش جین لرد، طاهره شریف (دورگه پاکستانی جامائیکایی) در نقش سیندی کارتر، جیسون فلمینگ در نقش آلبرت لرد، مارتا پلیمپتون در نقش مینت ما لرد، لکس شرپنل در نقش لئونارد لرد، دنیل شرمن در نقش کلی لرد، جورج ژاکز در نقش آنتونی لرد، الیزا باترورث در نقش کارلی لرد، لیان بست در نقش بازرس لیندسی، جاش تدکو در نقش ادی کارتر و داگری اسکات در نقش عمو تونی بازی می کنند. در فوریه 2021، اعلام شد که نیک لاو در حال ساخت سریال شهرکی به نام بدخواهی برای اسکای است. رسماً این مجموعه هشت قسمتی را از جشنواره تلویزیونی ادینبورگ در آگوست 2021 سفارش داده بود و Rogue State در پروژه حضور داشت. بازیگران در ژانویه 2022 شامل جیسون فلمینگ، جک روآن، طاهره شریف، مارتا پلیمپتون، داگری اسکات، لکس شرپنل، دنیل شارمن، جورج ژاکز و الیزا باترورث معرفی شدند.

 

بررسی عملکرد سریال A Town Called Malice

نیک هیلتون از ایندیپندنت، اپیزود اول را سه ستاره از پنج ستاره تعریف کرد و گفت: "در ژانری که خویشتن داری در آن خشم به حساب می آید، این سریال به طرز قابل تحسینی بی قید و بند است. پس مایه شرمساری است که سبک سرزنده آن نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد. به نظر من یک فیلمنامه هوشمندتر لازم است". لوسی منگان از The Guardian به قسمت اول سه ستاره از پنج ستاره اهدا کرد و گفت: "به طور خلاصه، برای کسانی که این نوع چیزها را دوست دارند، این همان سریالی است که آنها دوست خواهند داشت. بقیه ممکن است فقط باید به مصرف ساناتوژن ادامه دهیم و منتظر باشیم تا خوابمان ببرد."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.