دانلود سریال
Fired on Mars

531 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1105
10
/
6.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fired on Mars
دانلود سریال Fired on Mars

خلاصه سریال Fired on Mars

شغل می تواند وضعیت بسیار پیچیده ای باشد و زمانی که در سیاره ای بسیار دور از سیاره خود کار می کنید، می تواند به طور تصاعدی خطرناک تر شود. HBO مکس اولین تریلر انیمیشن کمدی خود را با نام سریال Fired on Mars منتشر کرده است، نمایشی درباره جف کوپر (لوک ویلسون) که از او خواسته می شود زندگی اش را برای شغل جدید و بین‌ستاره ای اش کنار بگذارد، اما پس از ورود به مریخ اخراج شود. او مجبور خواهد شد با زندگی کاملاً متفاوتی با زندگی خود سازگار شود. میلیون ها مایل دورتر از دوست دختر زمینی خود هانا، طراح گرافیک جف پس از حذف بی تشریفاتی موقعیتش در مریخ بیکار می شود...


عوامل ساخت انیمیشن Fired on Mars 2023

سریال اخراج از مریخ یک سریال کمدی، علمی تخیلی و انیمیشن است که توسط شبکه HBO ساخته شده است. در کمدی محل کار آینده گروهی از ستاره های مهمان از جمله پاملا آدلون، توماس هادن چرچ، تیم هایدکر، فرانکی کوئینونز، امیلی واتسون و شان وینگ حضور خواهند داشت.  در طول هشت قسمت از فصل که قرار است در ماه جاری پخش شود، لزلی دیوید بیکر، کوری لویکاسک، استفن روت و سدریک یاربرو صداپیشگی بازیگران اصلی سریال را بر عهده خواهند داشت.  فیلم Fired on Mars توسط نیت شرمن و نیک ووکی ساخته و تهیه‌کنندگی اجرایی شد و صحنه برای پخش برنامه کاملاً جدید در تلویزیون آماده شده است.  پیت دیویدسون زمانی برای ایفای نقش در این سریال و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه انیمیشن مشغول به کار بود.  اما اکنون، دخالت او نامشخص است.

 

عملکرد سریال Fired on Mars

انیمیشن Fired on Mars در بیستم آپریل ۲۰۲۳ شروع به پخش از شبکه HBO کرد. اولین قسمت آن «سفر یک طرفه»، کار شایسته ای انجام داد و بینندگان را با مفهوم، لحن و شخصیت های آن، از جمله جف آشنا کرد.  جف یک طراح گرافیک سخت کوش در شرکتی است که هر کسی هدفی دارد.  متأسفانه، شغل رویایی او از جف گرفته می شود و او را بدون هدف رها می کند. برای دانلود سریال Fired on mars به پایین صفحه مراجعه کنید. این اپیزود نشان می دهد که زندگی او در مریخ رو به پسرفت است، زیرا او به تدریج احساس می کند که توسط همکارانش نامرئیه و ازش قدردانی نمی شود. دو قسمت اول Fired on Mars شروعی مناسب برای حفظ کار خود در حال حاضر فراهم می کند.  صداپیشگان تا اینجای کار، از جمله لوک ویلسون در نقش جف، مناسب هستند و طنز تعادل قابل تحملی از ناهنجاری و ارجاعات بزرگسالان را ارائه می دهد.  سرعت نمایش ممکن است بینندگانی را آزمایش کند که انتظار دارند سریال کمدی دیگری مانند Velma باشد، اما من آنقدر روی مفهوم سرمایه گذاری کردم که متوجه آن نشدم.  اگر اپیزودهای باقیمانده مانند این دو به عملکرد خوب خود ادامه دهند، نمایش ممکن است فرصتی برای ارتقاء در بخش انیمیشن داشته باشد. دانلود سریال Fired on mars 2023 به طرفداران انیمیشن های کمدی تخیلی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.