دانلود سریال
Bupkis

398 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3533
10
/
7.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bupkis
دانلود سریال Bupkis

خلاصه سریال Bupkis 2023

این نمایش به‌عنوان «نسخه تخیلی شده ای از زندگی پیت دیویدسون» توصیف می شود و با لویی سی کی لویی و لری دیوید «محور شوق شما» مقایسه شده است.

 

عوامل ساخت سریال Bupkis 2023

سریال Bupkis یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، کمدی آمریکایی است. سریال Bupkis در تاریخ چهارم می سال ۲۰۲۳ در Peacock به نمایش درآمد. در سریال Bupkis بازیگرانی چون پیت دیویدسون در نقش خودش، ادی فالکو در نقش امی دیویدسون و جو پسی در نقش جو لاروکا به ایفای نقش می پردازند. این سریال برای اولین بار در ماه مارچ سال 2022 معرفی شد و پیت دیویدسون در کنار جودا میلر و دیو سیروس مشغول ساخت سریال بود و جیسون اورلی نیز کارگردانی آن را بر عهده گرفت. سریال Bupkis در آپریل توسط Peacock چراغ سبز نشان داد. ماه بعد، ادی فالکو برای ایفای نقش مادر دیویدسون در سریال اعلام شد. در ماه آگوست، جو پسی به عنوان پدربزرگ دیویدسون به جمع بازیگران اضافه شد.  این اولین باری است که پشی پس از 37 سال در یک سریال تلویزیونی بازی می کند. فیلمبرداری این سریال تا اکتبر 2022 با اولین تصویری از دیویدسون و پسی که توسط طاووس منتشر شد آغاز شد. در آپریل 2023، مشخص شد که دیوید هاوارد تورنتون در این سریال به عنوان دلقک هنر ظاهر خواهد شد.
پیت دیویدسون استند آپ کمدین و بازیگر اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده است. پیت دیویدسون جوانترین بازیگر کنونی ساتردی نایت لایو است. او همچنین دوست پسر سابق آریانا گرانده خواننده مطرح آمریکایی بوده.

 

عملکرد سریال Bupkis 2023

هر هشت قسمت از فصل اول در چهارم ماه می 2023 به طور انحصاری در Peacock منتشر شد. سریال Bupkis در کانادا،  25 می 2023 در Showcase پخش خواهد شد. برای دانلود سریال Bupkis 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. خندیدن به خودش تا حدی عالی است، که شامل پرداختن به این واقعیت است که به نظر می رسد مردم بیشتر به اینکه با چه کسی قرار می گذارد علاقه مند هستند تا کاری که انجام می دهد.  در مقابل، سریال Bupkis زمانی که به دیویدسون و مسائل مربوط به سوء مصرف مواد میرسد، خفه می شود، که نمی تواند کمکی به نمایش کند، شاید به طور اجتناب ناپذیر، به سمت نمایش تقریباً کلیشه ای «ستاره ای متولد شده است» حرکت کند. برای دیویدسون، لمپن کردن تصویر او عملاً به یک شغل تمام وقت تبدیل شده است، به استثنای اینکه نشان دهد چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد و به نظر می رسد طاووس کاملاً از این کار راضی است. سریال Bupkis گاهی اوقات بسیار خنده دار است، اما وقتی صحبت از شناخت بیشتر پیت دیویدسون می شود، ویژگی های تحسین برانگیز سریال به رغم آن بیشتر از آن است. دانلود سریال Bupkis 2023 به طرفداران پیت دیویدسن پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.