دانلود سریال
Mulligan

454 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 846
10
/
4.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mulligan
دانلود سریال Mulligan

خلاصه سریال Mulligan

پس از نابودی زمین توسط حمله بیگانگان، گروهی از بازماندگان باید جامعه را از ابتدا شروع کنند و بسازند. این فرصتی است که از اشتباهات گذشته بشریت درس بگیریم و این بار همه چیز را درست کنیم.  یا همان اشتباهات را دوباره تکرار کنیم. که احتمالا دومی رخ خواهد داد...

 

عوامل ساخت سریال Mulligan 2023

سریال مولیگان یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن در ژانر کمدی بزرگسالان محصول کشور آمریکا است که توسط سم مینز و رابرت کارلوک برای نتفلیکس ساخته شده است. در 12 ام می سال 2023 برای اولین بار پخش شد. سریال مولیگان به زمین پس از حمله بیگانه می پردازد و اگر جامعه از نو شروع شود چه چیزی باقی می ماند. در ژانویه 2021، بیان شد که این سریال 20 قسمت خواهد بود و در سال 2021 منتشر خواهد شد. تینا فی، رابرت کارلوک و سام مینز تهیه کنندگان خواهند بود، در حالی که آیو ادبیری یک تهیه کننده مشترک خواهد بود. دن روبین، تهیه کننده اجرایی نشکن کیمی اشمیت با فی، کارلوک و مینز در این سریال همکاری کرد.

 

عملکرد سریال Mulligan 2023

در آگوست 2020، یک بیانیه مطبوعاتی نتفلیکس این سریال را "جدید و تازه" توصیف کرد. در جون 2021، جوایز امی سریال Mulligan را به احتمال زیاد در سال 2022 به نمایش درآورد و آن را به عنوان یک "رسانه جدید" با "پیش فرضی دور" توصیف کرد، که هر قسمت از جدول خوانده شده در زوم می گذرد. برای دانلود سریال Mulligan با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با این حال، در سال 2022 نمایش داده نشد. در آپریل 2023، اعلام شد که سریال Mulligan در 12 مه 2023 در نتفلیکس پخش خواهد شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes،امتیاز 50 درصد از هشت منتقد، با میانگین نمره 5.3/10 مثبت هستند. سایت متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس نظر شش منتقد، امتیاز 48 از 100 را به سریال اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است. دانلود سریال Mulligan به طرفداران مضامینی چون آخر الزمان و نابودی زمین پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.